וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה מיליון שקלים: עובדי איירון סורס חגגו באירוע בסגנון מידברן פרטי

10.8.2018 / 10:32

מעל 800 עובדים הוטסו מישראל ומהעולם אל אילת ששם נערך פסטיבל בסגנון מידברן לעובדי החברה. האירוע הוא מעין גרסה מקומית לברנינג מן הנערך מדי שנה בארצות הברית ולעובדים שפחות התחברו לאבק והחול, החברה קיימה מסיבות פרטיות במלון באילת

כמה התנאים בהיי-טק מפנקים? חברת התוכנה איירון סורס, הפיקה אירוע שדומה למידברן ל-800 מעובדיה ברחבי העולם. האירוע התקיים בנגב, בדומה לסגנון המידברן שהחל משנת 2014 ומתבסס על עשרה עקרונות ומדובר במעין הגרסה המקומית לאירוע ברנינג מן הנערך מדי שנה במדבר הסלע השחור שבצפון נבדה. במסגרת האירוע, הוטסו עובדים ממרכז הארץ וממדינות שונות בהן החברה מפעילה משרדים, כדי לאפשר לעובדים לחוות יחד הרפתקה של פעם בחיים.

ההסעות הורידו את העובדים במדבר ושם עמדו לרשותם מגוון תחפושות ואמנים שיצרו על העובדים קעקועי צבע זמניים המאפיינים את הצבעוניות ורוח הפסטיבלים והופעות חיות. עוד הוקמה בפסטיבל ברית מים להצטננות המחום, אופניים פוזרו כדי להקל על השיטוט במתחם, במת מוזיקה עם הופעות חיות של אינפקט מאשרום, בר משקאות ובר אוכל שעליו פיקד השף תומר צוק.

איירון סורס מידברן.
עובדי איירון סורס חגגו באירוע מידברן פרטי

מה עשו העובדים שלא מתחברים לאווירת המדבר, האבק והחול? הם ישנו במלון באילת כשגם הם לא קופחו עם הופעות חיות, מסיבת בריכה פרטית במלון ומתחמי עיסוי ובר אקטיבי, כשבלילה השני להקת החברה ניגנה. האירועים כמובן נערכים שלא על חשבון ימי החופש של העובדים או משכרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully