וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חווית סאונד איכותית ועוצמתית": האוס אוף מארלי משיקה רמקולים ואוזניות חדשים

10.8.2018 / 11:37

חברת האוס אוף מארלי ידועה במוצרי האודיו שלה ובמיוחד בקשרה לאייקון המוזיקלי בוב מארלי. כעת החברה משיקה את סדרת הרמקולים והאוזניות האלחוטיים החדשים לשנת 2018 ומבטיחה לשמר את הערכים המרכזיים ביצירת קולקציה ששמה דגש על איכות השמע

האוס אוף מארלי 2018.
הרמקול החדש מבית האוס אוף מארלי

המותג House Of Marley נוסד על ידי בני משפחת מארלי וממשיכי דרכו ומורשתו של האמן האגדי בוב מארלי. המותג בנוי על ערכים של איכות מעולה, קיימות, מחזור ומחויבות למטרות צדקה. בראש המותג עומד רואן מארלי, בנו של בוב. כעת החברה משיקה את סדרת הרמקולים והאוזניות האלחוטיים החדשים לשנת 2018. "איכות ללא פשרות ומוצרי אודיו ברמה הגבוהה ביותר הם הערכים המרכזיים המובילים את הקולקציה החדשה של האוס אוף מארלי לשנת 2018", אמרו בחברה.

בסדרה ניתן למצוא שני רמקולים חדשים, ה-No Bound Portable שמגיע עם מעטפת קשיחה בטקסטורה מחוספסת העשויה מבד ממוחזר. הוא מציע האזנה איכותית ועוצמתית, במיוחד בתנאי שטח. הרמקול מגיע עם חיבור Aux ולולאה לתלייה. עוד הוא עמיד מפני מים ואבק וכולל סוללה הנטענת באמצעות טכנולוגיית הטענה מהירה וסוללה עד 10 שעות האזנה הוא יעלה 299 שקלים. הרמקול השני, ה-No Bounds Sport מגיע עם סאונד היקפי 360 מעלות להאזנה מכל כיוון ואפשרות לחיבור אלחוטי של שני רמקולים במקביל. הוא כמובן עוצב לפעילויות ספורטיביות הרמקול בגרסת הספורט יעלה בחנויות 399 שקלים.

האוס אוף מארלי 2018.
האוזניות החדשות מבית האוס אוף מארלי

עוד השיקה אוזניות חדשות, את ה-UPRISE Wireless. מדובר באוזניות In Ear אלחוטיות המעניקות סאונד איכותי ומדויק, כך לדברי החברה. האוזניות החדשות מגעיות עם קרס מסיליקון שמתיישב מסביב האוזן ומעניק אחיזה מקסימלית בזמן פעילות ספורטיבית כמו ריצה. עוד הן מצטיינות גם בנוחות לשימוש יומיומי ולכל פעילות במהלך היום, כך מבטיחים בהאוס אוף מארלי. הן עמידות מפני זיעה ועמידות בפני תנאי מזג האוויר בתקן IPX5. מחירן בחנויות הינו 349 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully