וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה למשתמשים החינמיים בספוטיפיי: החברה בודקת אפשרות לדילוג על פרסומות ללא הגבלה‎

12.8.2018 / 12:08

שירות הזרמת המוזיקה הפופולרי בעולם ספוטיפיי הודיע לאחרונה כי בקרוב יאפשר למשתמשים לדלג על פרסומות במטרה לספק למשתמשים פרסומות הממוקדות יותר אליהן. התוצאה יכולה להוריד במידה גדולה את כמות הפרסומות באפליקציה

שירות הזרמת המוזיקה הפופולרי יאפשר לכם לדלג על כמה פרסומות שתרצו ועדיין יישאר בחינם. ספוטיפיי הציעה במשך שנים למשתמשים מסלול ללא תשלום הנתמך על ידי שכבת מודעות, אך הדבר עורר לא פעם דאגות בנוגע לאופן התשלום לאמנים. ועם זאת, החברה הודיעה כי היא מתכננת לערוך שינויים על מנת לאפשר למשתמשים לדלג על פרסומות. ספוטיפיי סיפרה לאתר "AdAge" כי היא בודקת את התכונה החדשה, "מדיה פעילה", באופן נסיוני באוסטרליה עם הפצה נרחבת יותר בקרוב. בעזרת התכונה, משתמשים יכולים לדלג על מספר רב של מודעות כרצונם, עד שיגיעו לפרסומת הממוקדת לטעם שלהם.

ספוטיפיי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
בקרוב נראה פחות פרסומות בספוטיפיי?/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

מטרת החברה, שכבר הספיקה לצבור 180 מיליון משתמשים, כאשר 83 מיליון מתוכם משלמים על שירות פרימיום, היא ללמוד יותר על המשתמשים שלה ולאפשר להם להאזין לפרסומות הממוקדות יותר לטעם שלהם מאשר באופן רנדומלי. בכיר בספוטיפיי השווה בין התכונה לפלייליסט הפופולרי של השירות "Discover Weekly". הוא הסביר כי החברה תוכל לקבל מידע נוסף על העדפות המשתמשים שלה, על סמך אילו פרסומות הם מדלגים ולאילו הם מאזינים, ובסופו של דבר תוכל למכור פרסומות ממוקדות יותר. "ההשערה שלנו היא שאם נוכל להשתמש בתכונה החדשה על מנת לשפר את הידע שלנו ולספק חוויה מותאמת אישית עבור המשתמש שלנו, וכן קהל משתמשים מעניין יותר עבור המפרסמים שלנו, זה ישפר את התוצאות שאנו יכולים לספק עבור מפרסמים", אמר דניאל לי, ראש מחלקת פתרונות שותפים בספוטיפיי.

ספוטיפיי הוסיפה כי במסגרת התכנית, המפרסמים לא יהיו חייבים לשלם עבור פרסומות שדילגו עליהן - אך היא מקווה שתוכל לגבות יותר עבור המודעות כשתהפוך אותן לממוקדות יותר. כתוצאה מכך, החברה טוענת שמשתמשים יוכלו לחזור להאזין למוזיקה מהר יותר. זה מהלך הגיוני עבור החברה, שכן עליית מחירי הפרסומות ושימוש בתכונה כדי למקד אותן למשתמשים המתאימים, יכולה בקלות להוריד את כמות הפרסומות בהן אנו נתקלים באפליקציה. כאמור, התכונה נבדקת כעת באוסטרליה, ואם היא תצליח כפי שספוטיפיי מקווים, סביר להניח שהיא תגיע גם לשאר העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully