וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע רביעי למשלוחים בחינם של אמזון: כל המבצעים השווים

15.8.2018 / 9:37

מברשת שיניים חשמלית של Oral B, רצועות להלבנת שיניים, קונסולת אטרי ושואב אבק של דייסון. אלו חלק מהמבצעים שתוכלו למצוא השבוע באמזון. שבוע רביעי למשלוחים של אמזון לישראל בחינם ונראה שכבר מדובר במדיניות קבועה. גם הפעם תוכלו לחסוך עד מאות שקלים על מוצרים רבים

חבילות של אמזון. ShutterStock
אמזון ממשיכה להוזיל מחירים לצד הצעת המשלוח החינמי שלה/ShutterStock

לפני ארבעה שבועות החזירה אמזון את המשלוחים חינם לישראל. בתחילת חודש יולי התבשרנו כי אמזון תבצע משלוחים לישראל, בחינם ללא הגבלה של משקל או מוצר וללא אותיות קטנות. רבים ניצלו את המבצע כדי להזמין מוצרים לא שגרתיים, כאלו שאנחנו לא רגילים לרכוש באמזון - כמו מקררים, טלוויזיות, גרילים, מעשנות בשר ועוד. מאז הופסק המבצע אך לפני שלושה שבועות הוא חזר עם כמה התניות: עליכם להיות מינויים לאמזון פריים בתשלום (ניתן להצטרף לחודש חינם), על סל הקניות להיות לפחות בסכום של 75 דולרים והמוצרים צריכים להיות מסופקים על ידי אמזון. כאמור, סל הקניות רציך להיות בסכום של 75 דולרים שהוא גם הסכום שבמידה ותחרגו ממנו בסנט אחד, תאלצו לשלם מע"מ כחוק על עגלת הקניות. בעזרתו של בני בוחניק, מנהל קבוצת כזה אני רוצה! I Need it, הבאנו לכם את המבצעים המשתלמים ביותר.

איך תוכלו לדעת האם המוצרים שאתם רואים כוללים משלוח בחינם? אמזון לא ממש מפרטת או מנגישה את המוצרים שנשלחים לישראל בחינם אבל יש כמה כללים שלפיהם תוכלו לסנן את המוצרים שלא נשלחים לכאן: קודם כל בצעו חיפוש על המוצר שאתם רוצים, אחר כך בחרו בצד שמאל את הקטגוריה ואחרי שבחרתם את הקטגוריה לחצו בקטגוריית "משלוחים בינלאומיים", על משלוחים לישראל. בעמודה למטה, לחצו בקטגוריית "Seller", על אמזון. המשלוחים של אמזון מאוד מהירים ומתבצעים עד הבית. כך שבמידה ותזמינו היום (שלישי), ייתכן ותקבלו את המשלוח עד יום חמישי הקרוב. עוד חשוב לשים לב שסל הקניות צריך להגיע ל-75 דולרים והוא לא חייב להיות מורכב מקטגוריה אחת.

מנוי באמזון פריים יעלה לכם 13 דולרים ללא התחייבות או מנוי שנתי של 119 דולרים. המנוי בין היתר כולל גם גישה ל-Prime Video, שירות הסטרימינג של אמזון שתומך בישראל ומציע משלוחים בחינם, העלאת תמונות ללא הגבלה, קריאת ספרים באפליקציית Kindel ועוד. כדי להירשם לאמזון פריים לחצו כאן

כך תוודאו שהמשלוח בחינם

אחרי שסיימתם את הקניות ובחרתם את הכתובת ושיטת התשלום יפתח לכם החלון של המשלוח. שם אתם צריכים לשים לב מכיוון שהאופציה ברירת המחדל היא משלוח בתשלום, אף על פי שקיים משלוח בחינם. כמעט תמיד האופציה האחרונה תהיה המשלוח בתשלום ובחרו בה. כשתוסיפו את המוצרים לעגלה חלקם לא יהיו זמינים במלאי, אך בכל זאת תוכלו להזמין אותם וכך להבטיח את המחיר. ברגע שיחזרו למלאי, המוצרים ישלחו אליכם הביתה. עוד נושא שרבים נתקלים בו הוא שבמבט ראשוני חלק מהמוצרים אינם נשלחים לישראל. כל המוצרים שאתם רואים ברשימה נשלחים, לכן גם אם בשלב הראשוני מופיע הכיתוב שמוצר זה אינו נשלח לישראל, הוסיפו אותו לעגלה בכל זאת והמשיכו עד התשלום.

טיפ נוסף הוא שבכל הזמנה תגיעו ל-75 דולרים בדיוק, כך לא תצטרכו לשלם מע"מ ותוכלו לחסוך עשרות שקלים. אם אתם רוצים לבצע כמה רכישות, המתינו בין כמה ימים בין כל רכישה על מנת שבמכס לא יחשיבו את החבילות שהגיעו בתור חבילה אחת.

מברשת שיניים חשמלית של Oral-B

חברת Oral B מייצרת מברשות שיניים חשמליות חכמות, כלומר כאלו שמתחברות לסמארטפון שלכם ונותנות לכם פידבק אודות הצחצוח ואף כוללות גם שישה מצבים שונים של צחצוח. אם אתם מינויים ל-Prime של אמזון, תוכלו ליהנות ממשלוח חינם עד הבית במחיר של 72 ליש"ט, כלומר 330 שקלים בלבד. מה זה אומר בדיוק מברשת שיניים חשמלית חכמה? היא מתחברת בבלוטות אל הסמארטפון שלכם ותיתן לכם פידבקים על צחצוח השיניים שלכם. האם עברתם על כל חלל הפה או שיש מקומות שתצטרכו להשקיע זמן נוסף. עוד מגיעה המברשת עם מעמד נטען, כיסוי לנסיעות וטיימר שיעזור לכם לוודא שאתם מצחצחים שתי דקות בדיוק, הזמן המומלץ.

לקנייה

עוד באותו נושא

מינימום הזמנה ומוצרים בהגבלת משקל: המשלוחים בחינם של אמזון לישראל חוזרים

לכתבה המלאה
מברשת שיניים חשמלית אורל בי 6000 מבצעי אמזון. צילום מסך
מברשת שיניים חשמלית של Oral-B במבצע/צילום מסך

קונסולת אטארי פלאשבק 8

חברת אטארי היא חברת ומותג מוכר בתחום הגיימינג שאחראי על לא מעט ממשחקי הארקייד וקונסולות משחקי וידיאו ביתיים בשנות השבעים עד אמצע שנות השמונים. את הקונסולה אטארי פלאשבק 8 לא תוכלו להשיג בישראל ומדובר בקונסולה שכוללת זוג שלטים אלחוטיים, חיבור HDMI ו-120 משחקים שהחברה פיתחה במרוצת השנים. באמזון תוכלו למצוא את הקונסולה במחיר סופי של 81 אירו, כלומר 338 שקלים עד הבית.

לקנייה

קונסולת משחקים אטארי מבצעי אמזון. צילום מסך
קונסולת משחקים אטארי במבצע/צילום מסך

סכיני מטבח

באמזון ניתן למצוא כמעט כל דבר שנמכר ברשתות וכעת הודות למשלוחים בחינם לישראל, ניתן גם לרכוש סטים של סכינים למטבח במחירים משתלמים. עוד ניתן למצוא מותגים אמריקאים כמו Cuisnart או Wolfgang Puck וכעת במשלוח לישראל ובחינם, כל עוד תגיעו ל-75 דולרים ומעלה. בקישור הבא תוכלו למצוא את כל הסכינים שנשלחים לישראל.

לקנייה

סכיני מטבח מבצעי אמזון. צילום מסך
סכיני מטבח באמזון/צילום מסך

ערכה להלבנת שיניים של חברת Crest

חברת Crest אינה מוכרת בישראל אבל היא מוכרת בארצות הברית ומגוון רחב של מדינות בגרמניה. מדובר במותג של פרוקטר אנד גאמבל והחברה קיימת מעל ל-60 שנים. ניתן למצוא באמזון ערכה המתאימה ל-14 טיפולים להלבנת שיניים במחיר של 42 דולרים עד הבית כ-136 שקלים בלבד. עוד באמזון אפשר למצוא משחת שיניים מלבינה ב-25 שקלים לשפופרת אחת וערכת הלבנת שיניים לשנה שלמה במחיר של 173 שקלים בלבד עם משלוח עד הבית.

לקניית הלבנת שיניים הרגילה
לקניית משחת השיניים
לקניית ערכת הלבנה לשנה

סטריפים להלבנת שיניים מבצעי אמזון. צילום מסך
ערכה להלבנת שיניים של חברת Crest/צילום מסך

שואב אבק של חברת דייסון

חברת דייסון הבריטית חלוצה בתחום שואבי האבק ומייצרת שואבים שנראה שכיום אין להם אף מתחרים. המוצרים גם עולים לא מעט וכך לדוגמה שואב האבק Big Ball Animal 2 נמכר בישראל במחיר התחלתי של 2,040 שקלים ואילו באמזון בריטניה הוא נמכר ב-299 פאונד ואם תרצו 351 פאונד עד הבית. כרגע המוצר אינו זמין במלאי אך תוכלו להזמין כעת ולהבטיח שברגע שהוא יחזור, הוא ישלח אליכם עד הבית. בשקלים שואב האבק יעלה לכם 1,600 שקלים, כלומר חסכון של 400 שקלים לעומת ישראל.

לקנייה

שואב אבק דייסון מבצעי אמזון. צילום מסך
שואב אבק של חברת דייסון/צילום מסך

מפצל איטרנט של חברת טי פי לינק

אם יש לכם טלוויזיה חכמה, שירות טלוויזיה אינטרנטי ועוד אינספור מוצרים שאתם רוצים לחבר בכבל רשת כדי להבטיח מהירות ויציבות מקסימלית, כנראה שאתם במצוקה אבל במיוחד בשביל זה ניתן למצוא מפצל רשת שיעלה לכם 24 דולרים עם משלוח עד הבית או 14 דולרים, במידה ותרכיבו עגלה שתעלה 75 דולרים ומעלה. המוצר נורא פשוט, מחברים את כבל הרשת שמחובר לראוטר או למודם ואז ניתן לפצל אותו לעוד 4 חיבורים נוספים. כאמור, חיבור מוצרים לכבל רשת יבטיח מהירות ויציבות גבוהה יותר.

לקנייה

סוויטץ' אינטרנט טיפי לינק מבצעי אמזון. צילום מסך
מפצל איטרנט של חברת טי פי לינק/צילום מסך

סאונד בר של חברת פיליפס

חברת פיליפס מוכרת ביצור מסכים ורמקולים וכעת הסאונד בר של החברה נמכר במבצע באמזון. הרמקול של פיליפס מציע חיבור בטכנולוגיית NFC עם הסמארטפון, כלומר תוכלו להצמיד את הסמארטפון אל הרמקול ולהתחבר אליו מבלי להיכנס להגדרות הבלוטות, עוד הוא כולל ארבעה רמקולים פנימיים, שניים עוצמתיים בצד ימין ושניים בצד שמאל ובאמצע רמקול אמצעי שמיועד לתדרי הקול או דיבור. עוד לרמקול קישורית אינטרנט אלחוטית ו-Google Cast מובנה, מה שאומר שברגע שהסמארטפון שלכם והרמקול מחוברים, תוכלו לשלוח את קטע האודיו שאתם רוצים מאפליקציית יוטיוב, ישירות אל הרמקול ואף להשתלט בספוטיפיי כשלט עבור הרמקול עצמו. הרמקול יעלה לכם 1,300 שקלים במחיר סופי, עם מע"מ ומשלוח עד הבית

לקנייה

סאונדבר של חברת פיליפס מבצעי אמזון. צילום מסך
סאונד בר של חברת פיליפס/צילום מסך

חטיפים וצעצועים לבעלי החיים

אם אתם מרכיבים עגלה ומנסים להגיע למחיר של 75 דולרים כדי ליהנות ממשלוח חינם, תוכלו תמיד לרכוש חטיפים או אביזרים עבור בעלי החיים שלכם. כך לדוגמה ניתן למצוא באמזון חטיפים, מסרקים, רצועות, מיטות ועוד. באמזון יש מבחר רחב של אביזרים לבעלי חיים כמו כלבים, חתולים, דגים ואפילו סוסים וציפורים.

לקנייה

חטיפים וצעצועים לבעלי החיים מבצעי אמזון. צילום מסך
חטיפים וצעצועים לבעלי החיים/צילום מסך

מוצרי הדבקה וארגון של 3M

חברת 3M הינה קונצרן רב לאומי אמריקני שמפתח אלפי מוצרים שונים ואף לחברה מפעלים בישראל. החברה מייצרת את הדבקים וחומרי האיטום הטובים בעולם, או לפחות: בין הטובים בעולם. לחברה מוצרים שמיועדים לקהל העסקי וגם לקהל הפרטי. לחברה מגוון פתרונות כמו מדבקות שבאמצעותן ניתן לתלות סירים על הקיר, מגבות על הדלת ועוד. כאמור, המוצרים של 3M נחשבים לבין האיכותיים שיש ובאמזון תוכלו למצוא את המגוון הרחב ביותר של המוצרים לבית במחיר התחלתי של שני דולרים בלבד.

לקנייה

מדבקות 3M מבצעי אמזון. צילום מסך
מוצרי הדבקה וארגון של 3M/צילום מסך

רצועת שעון ספורט של גרמין

אם אתם רוצים כתחביב ולא רוצים להשקיע אלפי שקלים בשעון או צמיד ספורט יעודי, ייתכן והצמיד של גרמין הינו הפתרון בשבילכם. ה-VivoSmart HR כולל מד דופק מובנה, חיבור לאפליקציה ויאפשר לכם לקבל את ההתראות מהסמארטפון, ישירות אל הצמיד. עם זאת, חשוב לציין שייתכן שלצמיד מהדגם הזה אין תמיכה בעברית, כך שתוכלו לראות רק הודעות שנשלחות באנגלית או בשפות אחרות. לצמיד אורך חיי סוללה של חמישה ימים ותוכלו למצוא אותו במבצע כעת של 75 דולרים במקום 150 דולרים. לא תצטרכו לשלם על מע"מ או משלוח מכיוון שהמחיר הינו בדיוק הסכום המינימלי למשלוח חינם ובדיוק הסכום המקסימלי של רכישת מוצרים מהאינטרנט ללא מע"מ.

לקנייה

צמיד כושר של חברת גרמין מבצעי אמזון. צילום מסך
רצועת שעון ספורט של גרמין/צילום מסך

תיקי גן ובית ספר לילדים

ב-2 לספטמבר יחזרו מאות אלפי ילדים לבית הספר ועונת הלימודים תפתח. אם טרם קניתם תיק, זה בדיוק הזמן לרכוש אחד במבצע מאמזון בארצות הברית. המוצרים מאמזון מגיעים בתוך כמה ימי עסקים בודדים כך שאין חשש שתפספו ותוכלו למצוא עשרות אם לא מאות תיקים בהנחות משמעותיות כמו תיק קנקן של החברה השוודית ב-48 דולרים בלבד ואפילו תיקים לגן, תיקים של הרשל ותיקים של ג'נספורט. רק תוודאו שהמוצר במלאי ואתם צפויים לקבל אותו בתוך כמה ימים בודדים. גם כאן, במידה ותגיעו לסל קניות של 75 דולרים, לא תצטרכו לשלם על המשלוח.

לקנייה

תיקים לגנים ולבתי ספר מבצעי אמזון. צילום מסך
תיקי גן ובית ספר לילדים/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully