וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד: במהלך הנסיעה האייפון התפוצץ

16.8.2018 / 7:12

באמצע נסיעה בכביש, האייפון הונח ברכב והחל לעלות באש. שמענו על לא מעט מקרים שבהם אייפונים וסמארטפונים אחרים התפוצצו ובימים האחרונים סרטון המציג מכשיר אייפון שהתלקח באמצע נסיעה בכביש, החל להיות פופולרי. ככל הנראה, הפיצוץ נגרם בגלל כשל בסוללה

שמענו על לא מעט מקרים שבהם האייפון התפוצץ, חלק מהמקרים מכיוון שהסוללה הייתה תקולה וחלק מסיבות לא ברורות. כעת סרטון חדש שהתפרסם לאחרונה ברשת, החל לצבור תאוצה ובו אייפון התפוצץ בזמן נסיעה על כביש מהיר בסין. האישה, בעלת האייפון נאלצה ללחוץ על הבלמים ולברוח בעוד שהמכשיר המשיך לעלות בלהבות. הצילומים הציגו את האישה ממשיכה בנסיעתה לאחר הפיצוץ הראשון, ככל הנראה אולי על מנת להימנע מהתנגשות בכלי רכב אחרים ולעקב את התנועה בנתיב השמאלי. ניתן לראות אחר כך את ענן העשן שנוצר כתוצאה מהפיצוץ בזמן שכלי הרכב ממשיך בנסיעתו על הכביש המהיר.

כ-20 שניות לאחר הפיצוץ הראשוני, מכשיר האייפון 6 של האישה בסרטון התפוצץ פעם נוספת, מה שהשאיר אותה ברכב צורחת בעודה לוחצת באגרסיביות על הבלמים. ניתן לשמוע מיד לאחר מכן את האישה יוצאת ממכוניתה ונעמדת בכביש בזמן שממשיכה לצרוח ולבכות במקביל לקולות כלי הרכב שחולפים על פניה. עוד ניתן לשמוע את האישה מסבירה בסינית לאופנוען שנעצר בצד הדרך: "הטלפון שלי התפוצץ! הטלפון שלי התפוצץ". נראה כי הפיצוץ נגרם כתוצאה מסוללה תקולה, שהוחלפה במעבד סלולר בסין בפברואר האחרון. "היא נהגה לבד. אף אחד לא נגע באייפון. הוא פשוט התפוצץ לפתע. היא אפילו לא הטעינה אותו או השתמשה בו באותו זמן", סיפר בעלה של האישה. "כשקנינו את הסוללה בפברואר, הם אמרו לנו שמדובר במקורית מחברת אפל. כעת הם מסרבים לקחת אחריות או לפצות אותנו", הוסיף.

משתמשים ברחבי הרשת גילו מעט מאוד אהדה לבני הזוג, שכן נראה שהשאירו את מכשיר האייפון על לוח המחוונים בשמש. "חם מאוד בקיץ ואת משאירה את הטלפון שלך חשוף לשמש. ברור שהוא יתפוצץ", כתב גולש. הטמפרטורות במחוז מינהאנג בשגנחאי, בו האישה נהגה, הגיעו השבוע לשיא של 37 מעלות. באתר האינטרנט של אפל, מזהירה החברה כי חשיפה ממושכת לשמש או חום עלולה לגרום נזק קבוע לסוללות המכשיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אייפון מתלקח ומתפוצץ בזמן נסיעה. צילום מסך
מכשיר האייפון מתלקח ומתפוצץ במהלך הנסיעה/צילום מסך

כדי להימנע מפיצוץ והתנפחות של הסוללה, מומלץ במידה ואתם מתקנים את הסמארטפון, להחליף את הסוללה במעבדה מורשית בלבד. עוד מומלץ להימנע כמה שניתן מחשיפת הסמארטפון לשמש, שכן היא עשויה לפגוע בסוללה בטווח הארוך והקצר. במידה והסמארטפון התפוצץ והתלקח, פתחו חלונות והתרחקו ממנו כמה שניתן. בפיצוץ הסוללה עשויה לשחרר גזים רעילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully