וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את אתגר הרשת החדש והמטופש: דלה אלי

20.8.2018 / 10:23

ראינו לא מעט אתגרי רשת בשבועות החולפים: החל מאתגר הקיקי המסוכן ועד לאתגר הזום. כעת תתכוננו לאתגר הרשת החדש שעליו אחראי שחקן כדורגל צעיר בן 22, דלה אלי המשחק בקבוצת טוטנהאם בקבוצה האנגלית. האתגר יוצר אשליה אופטית ויש לנו הרגשה שגם אתם לא תצליחו לעשות זאת

ראינו כבר לא מעט אתגרי רשת מטופשים כמו "אתגר הקיקי" שהוציא אלפי אנשים מהמכוניות, בעודן נוסעות ותוך כדי הם רקדו לצלילי השיר In My Feelings של הראפר היהודי דרייק, אחר כך הגיע אתגר הזום שגם הוא, מטופש לא פחות ובו מטיחים הילדים את הראשים ברצפה. תתכוננו לאתגר הרשת החדש: אתגר הדלה אלי. השם בוודאי יהיה מוכר לכל אוהדי הכדורגל וקבוצת טוטנהאם האנגלית בפרט. השחקן הצעיר, בן ה-22 תפס את תשומת ליבם של המעריצים כשעשה תנועת ידיים אחרי שהבקיע גול במשחק מול "ניוקאסל יונייטד". החגיגה של השחקן לא הייתה יותר מאשר אשליה אופטית - סימן "מעולה" הפוך הנעשה עם האצבע והאגודל שלנו בזמן ששאר הצבעות נחות על המצח. לגולשים זה היה נראה מוזר והם בתגובה ניסו לחקות את התנועה.

תנועת הידיים של השחקן מסובכת לשחזור בכוונה ובאופן טבעי כל אדם שניסה לשחזר את התנועה תיעד את מאמציו והעלה אותם לרשתות החברתיות, מה שהוליד באופן רשמי את "אתגר הדלה אלי". בימים האחרונים הרשתות מוצפות בסרטונים של אנשים המנסים לשחזר את התנועה ובאופן קומי נכשלים בכך תחת הסימון #DeleAlliChallenge. "השעה 8 בבוקר ואני נמצא בתחנת הרכבת הסואנת פן מנסה להבין כיצד לבצע את אתגר הדלה אלי. איך זה אפשרי", כתב ניק בלו בעמוד הטוויטר שלו. ולצד האלפים שניסו ללא הצלחה, היו גם כאלה שצלחו בשחזור תנועת הידיים של אלי ומיהרו לשמוח ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully