וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחרט על האימייל: עכשיו האופציה זמינה גם באנדרואיד

21.8.2018 / 14:50

ריכלתם על הבוס עם עובד בחברה וזה בטעות הגיע אליו? עד כה המשתמשים יכלו למחוק את ההודעה עד 30 שניות מרגע שנשלחה באמצעות הדפדפן ואילו כעת גוגל מוסיפה את התכונה הכל כך מבוקשת אל האפליקציה הרשמית במכשירי האנדרואיד. כך תעשו זאת

ג'ימייל. ShutterStock
ג'ימייל תאפשר לכם לבטל שליחת הודעות אימייל גם בסמארטפון/ShutterStock

שלחתם אימייל לנמען הלא נכון או אימייל שבו ריכלתם על הבוס שלכם ובמקום לשלוח לחבר זה הגיע אליו? אז לגוגל יש פתרון שבו תוכלו להגדיר בג'ימייל בדפדפן, אפשרות להתחרט עד 30 שניות אחרי שהאימייל נשלח ויש לנו הרגשה שזה הציל לא מעט אנשים ולא מעט משרות. גוגל הכריזה לא מזמן שהתכונה תגיע גם לגרסת האנדרואיד הרשמית והיום (ג') זה סוף סוף קרה. כעת, יהיו לכם עשר שניות שבהן תוכלו להתחרט על שליחת האימייל. תכונת הביטול הגיע בגרסה 8.7 של האפליקציה הרשמית לאנדרואיד, כך שאם זה עדיין לא הופעל לכם, וודאו שאתם נמצאים בגרסה האחרונה.

כזכור, התכונה התחילה כניסוי של "מעבדות גוגל" - עמוד בו החברה משתפת את המשתמשים בתכונות הניסיוניות שלה - ורק לאחר מכן הגיעה באופן רשמי לגרסת הדפדפן של שירות האימייל ב-2015. היא פועלת על ידי יישום השהיית זמן בהודעות אימייל שנשלחו, כך שתוכלו לבטל את שליחתן תוך 10 שניות מרגע הלחיצה או 30 שניות דרך הדפדפן.

מטרת התכונה הייתה לסייע לאנשים ששלחו הודעות בטעות או בפזיזות ולפני ששמו לב לטעות. כלומר, במידה ותשימו לב לשגיאת כתיב מביכה מיד לאחר שליחת ההודעה, תוכלו לבטל את התהליך ולחזור לערוך אותה. באופן די מוזר, התכונה זמינה כבר מזמן באפליקציית ה-Inbox של החברה גם במכשירי iOS וגם באנדרואיד, אך מאפליקציית הג'ימייל הרשמית באייפון היא נעדרת. כאמור, התכונה זמינה כעת באפליקציית הג'ימייל הרשמית לאנדרואיד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

כך תעשו זאת

התכונה החדשה פועלת באופן אוטומטי וכל שתצטרכו לעשות הוא רק לוודא שאתם נמצאים בגרסת הג'ימייל האחרונה באנדרואיד, כאמור מספר 8.7 של האפליקציה. אחרי שתשלחו הודעה, תופיע לכם שורה בתחתית המסך עם הכיתוב "בטל פעולה", לחצו עליה והאימייל יבוטל.

ביטול שליחת אימייל בג'ימייל אנדרואיד. צילום מסך
לאחר שליחת הודעות אימייל תוכלו ללחוץ על הכפתור ולבטל את השליחה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully