וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השנה הקשה בחיי": היזם המיליארדר אילון מאסק בראיון על השנה החולפת

22.8.2018 / 9:28

משתמש באמביאן כדי לישון, "הבחירה היא בין הכדור או ללילה חסר שינה", הכחיש שלא מעשן מריחואנה, "מריחואנה לא מועילה לפרודוקטיביות" וסיפר על השנה האחרונה "היא הייתה הקשה והכואבת ביותר". אילון מאסק התייצב בשבוע שעבר לראיון סוחט דמעות וסיפר על חייו האישיים

"מעשן סמים כדי לעמוד בקצב העבודה שלו", זו אחת מהטענות שהועלו בעבר על אילון מאסק. בראיון סוחט דמעות של מאסק, בכה בקוצר נשימה המיליארדר וניסה להשיב לתשובות כמיטב יכולתו בנוגע לשנה הקשה שעבר. לאחרונה הועלו נגד היזם טענות רבות שבהן מעשן מריחואנה לעיתים תכופות ואחר כך גורם לתזוזות במניות החברה כששיתף בחשבון הטוויטר האישי שלו, מחשבה שבו טסלה עשויה להפוך לחברה פרטית ברגע ששווי המניה יגיע ל-420 דולרים. המספר 420 מוכר בעולם בתור סלנג לעישון מריחואנה, כאזכור לתאריך ה-20 לאפריל, יום המריחואנה. עם זאת, בשיחה עם הניו יורק טיימס, אילון מאסק חשף כי קיבל השראה למספר ממקום אחר.

לטענתו של מאסק, הוא בחר במספר 420 בגלל עליית המניות ב-20 אחוזים מה שהביא את מחיר המנייה לקצת מעל 419 - אותו הוא עיגל מעלה. "שיהיה ברור, לא הייתי על מריחואנה. מריחואנה כלל לא מועילה לפרודוקטיביות", אמר מאסק בראיון. ובכל זאת, היזם נחקר על ידי בכירים על האשמות בשימוש בסמים בגלל הציוץ המטעה, עוד דבר שהפך את השנה של מאסק לקשה ומאתגרת. נדרשו מהמיליארדר הסברים על העיכוב בפס הייצור של טסלה. עוד בתחילת השנה, מאסק קיבל ביקורות רעות ברשת לאחר שכינה את אחד מעוזרי פרשת הצלת הילדים מהמערה בתאילנד "פדופיל", ללא שום הוכחה.

"השנה האחרונה הייתה הקשה והכואבת ביותר בכל מהלך הקריירה שלי. זה היה נורא", הוסיף מאסק. הוא המשיך וסיפר כיצד המצב השפיע על בריאותו: "למען האמת, זה לא היה נהדר. היו לי חברים שבאו רק מתוך דאגה". חלק מהבעיה של מאסק זה שעות העבודה, שכן הוא נוהג לעבוד כ-120 שעות בשבוע, כלומר 17 שעות בכל יום, כולל שבת וראשון. "היו זמנים בהם לא יצאתי מהמפעל במשך שלושה או ארבעה ימים - ימים שלא יצאתי בהם החוצה כלל", חשף המיליארדר. "העבודה באמת הייתה באה על חשבון זמן איכות עם הילדים שלי וחברים", הוסיף.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אילון מאסק, 2012. אתר יצרן
"השנה האחרונה הייתה הקשה והכואבת ביותר בכל מהלך הקריירה שלי. זה היה נורא". אילון מאסק/אתר יצרן

עוד סיפר מאסק כיצד בילה את 24 השעות של יום ההולדת ה-47 שלו בעבודה במשרד: "כל הלילה - אין חברים, אין כלום". בעוד שהכחיש בתוקף את ההאשמות נגדו בנוגע לשימוש במריחואנה, אישר כי הוא משתמש באמביאן באופן קבוע כדי שיוכל לישון. "לרוב הבחירה היא בין אמביאן או לילה חסר שינה". כמה מחברי מועצת המנהלים של טסלה הביעו דאגה חמורה כי כדורי האמביאן של מאסק הם אלו שמזינים את הצעדים המטורפים שלו. ובסוף הראיון מאסק טען כי יהיה מוכן, במידת הצורך, להתפטר מתפקיד המנכ"ל של החברה ולתת את המושכות לאדם אחר, אך נראה שזה לא יקרה בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully