וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-3,890 שקלים: הגלקסי Note 9 הושק בישראל

23.8.2018 / 13:23

שבועיים אחרי ההשקה העולמית, חברת סמסונג משיקה בישראל את ה-Galaxy Note 9. המכשיר מביא עמו בשורה בנושא הסוללה, ביצועים, המצלמה והעט שזכו לשדרוגים משמעותיים. מה לגבי המחיר? החל מ-3,890 שקלים ואם תרכשו אותו בימים הקרובים, תוכלו ליהנות מחבילת הטבות שווה

נוט 9 סמסונג. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
הגלקסי נוט 9 מבית סמסונג/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

חברת סמסונג השיקה היום (ה') את ה-Galaxy Note 9 בישראל. השקה בישראל מגיעה שבועיים אחרי ההשקה העולמית בלבד. הדור החדש מביא שיפורים בתחום הביצועים, הצילום והעט S Pen שזכה לשדרוג כשלראשונה מצויד בקישורית בלוטות ומתפקד בין היתר כשלט למצלמה או למצגות. ""סדרת ה Note הגדירה מאז ומתמיד את טכנולוגיית הפרימיום והחדשנות בעולם הסמרטפונים, וה-Galaxy Note 9 ממשיך במסורת זו", אמר מר קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל.

המכשיר יגיע עם מסך "אינסופי", נטול שוליים כמעט לחלוטין בגודל של 6.4 אינץ' ברזולוציית QHD+, יחס מסך של 18.5:9 ופאנל מסוג Super AMOLED. אם תרצו, המכשיר לא מביא בשורה בתחום המסך, שכן הוא גדול ב-0.1 אינצ'ים בלבד. עוד למסך ציפוי זכוכית גורילה 5 ותמיכה בטווח צבעים דינמי בתקן האחרון, 10. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845 שתשווק בשוק האמריקאי ואילו באירופה ושאר העולם, לרבות ישראל, המכשיר יגיע עם ערכת השבבים 9810 הזהה לשל הגלקסי S9 פלוס. המכשיר ימכר בשתי גרסאות: הראשונה עם 6 גיגה זיכרון ראם ונפח אחסון של 128 גיגה עם אפשרות הרחבה של 512 גיגה נוספיים באמצעות MicroSD וגרסה נוספת של 8 גיגה זיכרון RAM ו-512 גיגה לאחסון. גם הוא יזכה לתוספת של זיכרון חיצוני, מה שבפועל יכול להגיע לעד טרה אחסון.

מערך הצילום זהה לשל ה-Galaxy S9 פלוס וכולל שני חיישנים: הראשון של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם דינמי של f/1.5-2.4 ויתמוך בטכנולוגיית פיקסלים כפולים, לצד חיישן נוסף של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4 הכולל מייצב תמונה אופטי וזום אופטי שלי פי שניים. מערך הצילום הקדמי זהה גם הוא וכולל חיישן שמונה מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7 ומיקוד אוטומטי. הנוט יגיע עם תכונת ה-Scene Optimizer המשתמשת בבינה מלאכותית כדי לזהות מרכיבים בתמונה ומסווגת אותה לאחת מ-20 קטגורויות ומטייבת את הצילום באופן מידי בהתאם לקטגוריה. היא גם תאתר פגמים ותציג התראה מידית שתופיע כשהצילום מטושטש, האנשים בתמונה מצמצו, העדשה מלוכלכת או שהתאורה אינה מיטבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נוט 9 סמסונג. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
מערך הצילום הכפול בגלקסי נוט 9 החדש/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

את המכשיר תוכלו למצוא החל מהיום (ה') בחנויות ואספנו עבורכם את המחירים ברשתות השונות והאביזרים שיהנו מהם הרוכשים הראשונים.

סאני

היבואנית הרשמית של חברת סמסונג ובעלת רשת החנויות, מציעה חבילת הטבות לאלו שיזמינו את המכשיר בהזמנה המוקדמת וירכשו את המכשיר בימים הקרובים.המחיר בסאני עומד על 4,039 שקלים לגרסת ה-128 גיגה ואילו 4,999 שקלים לגרסת ה-512 גיגה. הורכשים יהנו מערכת אביזרים מקורית הכוללת: מטען אלחוטי כפול מקורי, מוט סלפי אוניברסלי, מגן מסך בשווי של 150 שקלים ו-3 חודשי אחריות מורחבת סאני 360 בשווי של 150 שקלים. עוד יוכלו הלקוחות ליהנות מטרייד אין של עד 1,790 שקלים בהחזרת מכשיר גלקסי ישן או עד 2,250 שקלים בחזרת מכשיר אייפון ישן.

"כרגיל, אנחנו נותנים את ההטבות המשתלמות ביותר ואפשרות הטרייד אין שתאפשר ללקוח לקבל עד 2,250 שקלים על הסמארטפון הישן שלו. סמסונג מכתיבה את השוק וה-Note 9 הוא המכשיר המתקדם ביותר שהושק", אמר משה פרי, מנכ"ל סאני, יבואנית סמסונג. "אנחנו מאפשרים ללקוחותינו ליהנות ממכירה מוקדמת כדי לאפשר להם לקבל את המכשיר הנחשק ביותר, מיד עם הגעתו לישראל. אנחנו מציעים את החבילה המשתלמת ביותר לצרכן הישראלי"

מחסני חשמל

במחסני חשמל תוכלו למצוא את גרסת ה-128 גיגה במחיר של 3,989 שקלים בפריסה של עד 36 תשלומים ללא ריבית. גרסת ה-512 גיגה תעלה 4,779 שקלים וכול רוכש יקבל ערכת אביזרים בשווי של 599 שקלים הכוללת: משטח טעינה מהיר, חצובה, מגן מסך PureGear, שלושה חודשי אחריות מורחבת של סאני, אוזניות DJ ואפשרות לזיכוי בטרייד אין עד 2,000 שקלים עבור מכשיר ישן.

דינמיקה

גרסת ה-128 גיגה תעלה בדינמיקה סלולר ב-3,890 שקלים ואילו גרסת ה-512 גיגה תעלה 4,790 שקלים. דינמיקה סלולר הודיעה כי 100 המזמינים הראשונים יהנו מחבילת הטבות בשווי של 999 שקלים הכוללת: רמקול נייד JBL Flip 4 עמיד במים, משטח טעינה אלחוטי מהיר כפול וחצובת צילום טלסקופית.

פלאפון

ברשת פלאפון תוכלו לרכוש את ה-Note 9 עם אחריות לחמש שנים ובמחיר התחלתי של 3,999 שקלים לגרסת ה-128 גיגה ו-4,799 שקלים לגרסת 512 גיגה. עוד הלקוחות הראשונים יהנו מסוללת גיבוי בנפח של 10,000 מיליאמפר-שעה וכיסוי אחורי למכשיר. בדומה לרשתות אחרות, גם בפלאפון תוכלו למצוא טרייד אין של עד 1,800 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully