וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואבת פלסטיק מהים: אדידס מנסה לצמצם את הזיהום באוקיינוס

24.8.2018 / 7:01

הודות לאמצעים טכנולוגיים, אדידס שואבת פלסטיק מהאוקיינוס ועמו מייצרת נעליים. מדובר במאמץ משותף של ארגון פארליי שפועל לטיהור האוקיינוס ואדידס. הנעליים נמכרות בעולם וגם בישראל. ביחד, החברות מנסות לצמצם את זיהום באוקיינוס שגדל מדי שנה

שבע מיליון טון של פסולת מזהמת נשפכת מדי שנה אל הים והאמריקאים משתמשים מדי יום ביותר מחמש מאות מיליון פלסטיק מדי יום. ליתר דיוק, מדובר בקשי פלסטיק המגיעים בצמוד אל כוס השתייה ברשתות האוכל המהיר. בקרקעית האוקיינוס נמצאים טונות של פלסטיק שמזהמים את הים ואת כדור הארץ בפרט ובשנים האחרונות חברות רבות מנסות למצוא פתרון לבעיה הרצינית. רק לאחרונה סטארבאקס הודיעה כי בקרוב תפסיק לחלק קשים ותציע פתרון שהוצע על ידי נערה, בוגרת פרויקט רובוטיקה בארצות הברית.

אחד מהארגונים האלו הינו ארגון פארליי (Parley for the Oceans) שפועל לטיהור האוקיינוס מחלקי פלסטיק עקב מצוקת הזיהום החמורה. ביחד עם אדידס, השיקו פרויקט סביבתי תחת השם adidasXParley. הודות לאמצעים טכנולוגיים, אדידס מצליחה לשאוב את הפלסטיק מהאוקיינוס ועמו מייצרת נעליים. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת בייצור הנעל החדשה, הצליחו המפתחים באדידס וארגון פארליי לעשות שימוש מיוחד ב- Parley Ocean Plastic - חידוש אקולוגי מהפכני אשר עושה שימוש בפסולת פלסטיק- ומעבד אותו לאריג המרכיב את גפת הנעל. באמצעות הפיתוח הייחודי כל נעל המיוצרת בסדרה זו תורמת במניעת זיהום הים ב-11 בקבוקי פלסטיק פחות.

האוקיינוס

אולטרה אדידס. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
"באמצעות הפיתוח הייחודי כל נעל המיוצרת בסדרה זו תורמת במניעת זיהום הים"./מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

מאז 2015 תומכת אדידס בתכניות חינוך והתקשורת של פארליי. כשבמקביל, מייצר הארגון חידושים אקולוגיים יצירתיים ופורצי דרך, כגון Parley Ocean Plastic, המסייעים במאבק בזיהום האוקיינוסים בפסולת פלסטיק. בעזרת פעילויות ספורט ימי בבתי הספר בעולם, התוכנית מציגה לצעירים את עולם המים, מלמדת אותם על השפעות הפלסטיק המזהם את הים והחיות ונותנת להם כלים והשראה לשמור על העתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully