וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לרכוש את הסמארטפון של גוגל לפני כולם? 2,000 דולרים בשוק השחור והוא שלכם

24.8.2018 / 6:55

חודשיים לפני ההשקה של הפיקסל 3, מכשיר הדגל של גוגל וכבר עכשיו ניתן למצוא אותו בשוק השחור ברוסיה במחיר של 2,000 דולרים. אם אתם רוצים להתלבט לפני הרכישה, תוכלו גם למצוא סקירה מקיפה על המכשיר שטרם הושק באופן רשמי

אנחנו רגילים לראות הדלפות של סמארטפונים ימים ספורים לפני השקות של סמארטפונים ונדירים המקרים בהם אנחנו מקבלים ביקורת של ממש, כשתאריך ההשקה בכלל טרם נקבע וצפוי להיות כמה חודשים אחר כך. הפיקסל 3 של גוגל הינו מכשיר הדגל של החברה והוא ככל הנראה מכשיר האנדרואיד הכי מדובר כרגע, אחרי שהגלקסי Note 9 הושק וההדלפות אודות הפיקסל רק ממשיכות לזרום. יותר מזה, אפילו קיבלנו ביקורת מקצועית ראשונה אודות המכשיר והיא חושפת את כל הפיצ'רים המיוחדים. אתרי טכנולוגיה רוסיים כבר שמו את ידם על כמה יחידות רשמיות של המכשיר ואף תיעדו את פתיחת הקופסה, שימוש במכשיר וגם צילומים שיצאו ממערך הצילום שעל פי השמועות, המתקדם ביותר בשוק הסמארטפונים. אם תרצו, תוכלו גם לרכוש אותו עכשיו בשוק השחור תמורת 2,000 דולרים, כלומר מחיר של שתי יחידות אייפון X.

אם נניח לרגע שאכן מדובר במכשיר האמיתי ולא בזיוף מתוחכם במיוחד, ניתן לראות אותו בפעולה עם גרסת האנדרואיד החדשה. עוד ניתן לאשר שהמכשיר מגיע עם מגרעת די גדולה ועיצוב זכוכית שיאפשר טעינה אלחוטית. בלב המכשיר נמצא את ערכת השבבים סנאפדרגון 845 מבית קוואלקום לצד 4 גיגה של זיכרון ראם ו-64 גיגה של זיכרון אחסון. מערך הצילום כולל מצלמת 12 מגה פיקסל אחורית ומצלמת 8 מגה פיקסל קדמית, כשמצלמת הדור הקודם מדורגת במקום השישי באתר DxOMark, בעוד שהחזיקה בתואר המצלמה הטובה ביותר במשך כמה חודשים.

האדם שבדק את המכשיר טען כי עיצובו אינו סופי ושכמה מהתכונות הצפויות להגיע עם המכשיר טרם פעלו. עם זאת, הוא הדגיש כי המכשיר שהיה אצלו פעל עם גרסת האנדרואיד האחרונה 9.0 פאי. מאחר ולא מדובר בגרסה הסופית של המכשיר, הבודק לא התמקד בחיי הסוללה שלו המגיעה בנפח 3,430 מיליאמפר שעה, אך דאג לציין שבבדיקותיו, המכשיר פעל במשך יום שלם. עוד על פי המקור, המכשיר יגיע עם אוזניות בעלות חיבור Type-C ויעלה 650 דולרים בדגם הבסיסי ו-750 דולרים בדגם ה-XL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully