וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסייבורגית הסקסית המציאה פטנט שגורם לחזה שלה לזהור בחושך

29.8.2018 / 7:46

נעמי וו ידועה כאחת שיודעת להמציא פטנטים והפעם היא המציאה אחד כזה שגרם לשדיה להאיר במסיבה בעזרת שני פנסים שהותקנו בגופה ולהפוך לאטרקציה גדולה, אבל זה ממש לא הכל

Naomi 'SexyCyborg' Wu

נעמי וו קוראת לעצמה "הסייבורגית הסקסית" היא חובבת טכנולוגיות ופטנטים די ידועה בסין. לאחרונה עלה ליוטיוב עוד פטנט שהיא המציאה שנשים (והרבה יותר גברים) בוודאי ישמחו לראות. וו עיצבה מעין פנסים מיוחדים שמלבישים אותם בצמוד לחזה ואלו גורמים לשדיים לזהור בחושך.

נעמי הדגימה את הפטנט שלה על שדיה הסיליקוניים שזהרו בצבע ורוד במסיבה מקומית והפכו אותה לאטרקציה שהיה קשה מאוד להתעלם ממנה. ביוטיוב שהעלתה לרשת וו חשפה שהיא קיבלה את ההשראה שלה מכוכבת אמריקאית שלבשה משהו דומה. "אתה יכול לראות את זה זוהר דרך העור שלי, זה נראה די מגניב", אמרה וו.

אולם, וו לא שמה את הפנסים האלו ליותר מדי זמן והסירה אותם בטענה שהם מתחממים. "זה יפה אבל זה שורף אותי אחרי כמה זמן, כך שאני צריכה לחשוב על משהו אחר", הוסיפה וו.

ככה זה נראה

ואם חשבתם שאין לה פיתרון לבעיית ההתחממות אתם טועים. וו שיכללה את הפטנט שלה כשהתקינה את הפנסים עם כבלים של סיבים אופטיים שהתחברו לשמלתה ומנעו מהחזה שלה להתחמם. אחרי שסיימה להנדס את כל הטריקים שלה, וו נכנסה למסיבה בשנזן עם שמלה מהודקת, מגפיים שחורים וצמיד ייעודי שבו היא היתקנה את הסמארפון שלה. וו גם השתמשה במשקפיים מיוחדות שהמציאה שמחזירות השתקפות והפכה לאטרקציה גדולה כשכולם רוצים לתפוס איתה תמונה.

עוד באותו נושא

דוגמנית חושפת: כך תזהו אם שדיים אמיתיים או לא - בעזרת הנייד

לכתבה המלאה

צפו בה מסבירה את כל תהליך העבודה

היא גם הדפיסה ביקיני במדפסת תלת ממד

ובחנה את יעילותו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully