וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסמארטפון המתקדם והיקר ביותר בישראל": בדקנו את ה-Galaxy Note 9

26.8.2018 / 10:25

הוא הושק רק לפני שבועיים וביחד עם המכירה העולמית, החל להימכר גם בישראל. ה-Note 9 הינו הסמארטפון היקר ביותר כשמחירו כמעט 4,000 שקלים ומצד שני, הוא גם הסמארטפון המתקדם ביותר שיש כיום בישראל. חרשנו על ה-Note 9 וחזרנו עם תשובות

צלמים זמניים מורשים

חברת סמסונג חשפה את ה-Note 9 לפני שבועיים בלבד והוא הגיע אלינו אחרי זמן מאוד קצר, ביחד עם ההשקה העולמית. בסמסונג נוהגים כבר מזה שנתיים להשיק את הסמארטפונים בישראל בצמוד להשקה העולמית וזה רק מראה את הכוח ואת החשיבות של החברה הקוריאנית, בשוק הישראלי ובכלל, להשיק סמארטפונים במועד אחיד בכל העולם. המכשיר נחשף באירוע בברוקלין שבניו יורק, אירוע חגיגי שבו צחקה על כל מי שזלזל בסדרה ורק שיבחה את ה-Note, בעוד שעתיד הסדרה טרם ברור.

החברה לא עשתה יותר מדי שינויים ונראה שליקטה את החומרה של הסמארטפון מתוך החומרה הקיימת בארסנל החברה. כך קיבלנו מכשיר שהוא לא באמת מחדש מבחינת חומרה אבל הוא פונה לראשונה לקהל יעד חדש: הגיימרים. אי אפשר שלא לדבר על ה-Note ולהתייחס למחירו שנע בין 4,039 שקלים לכמעט 5,000 שקלים ולמרות תג המחיר הגבוה, בסאני ציינו כי כבר במכירות המוקדמות, המכשירים כמעט אזלו. עם עט משודרג, סוללה בנפח גדול יותר ומערך צילום משופר. עוד לפני ההשקה, החברה הוציאה מספר סרטונים שבהם הציגה את ה-Note בתור המכשיר שלא יגמר לכם לעולם נפח האחסון או הסוללה. בדקנו האם ההבטחות האלו עומדות במבחן המציאות וחזרנו עם תשובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully