וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך ארבעה חודשים: שתי נוסעות נרצחו ב"אובר הסינית"

שירות גלובס

26.8.2018 / 16:42

דידי צ'ושינג נאלצה להשעות את שירות הקארפולינג שלה בעקבות מקרה הרצח האחרון, בסוף השבוע: "נכשלנו בנקיטת פעולה מהירה בתגובה לתלונה קודמת על הנהג החשוד"

מונית בשדה תעופה. ShutterStock
מונית בשדה תעופה/ShutterStock

אפליקציית הנסיעות הגדולה ביותר בסין, דידי צ'ושינג, משעה את שירותי היץ' (Hitch) שלה ברחבי המדינה, על פי הודעה שפרסמה החברה היום (א'). אתמול הודיעה המשטרה כי אחת מלקוחות החברה בעיר וונז'ו במזרח סין נאנסה ונרצחה בידי הנהג. זהו הרצח השני בחודשים האחרונים של נוסעת בשירות.

שירות היץ' של דידי מקשר בין אנשים הנוסעים באותו מסלול, במטרה לאפשר להם לנסוע יחד ולחסוך בדלק. החברה התנצלה על כך שהשירות יושעה החל ממחר בשל "טעויות מאכזבות", בעודה בוחנת מחדש את המודל העסקי שלה.

הרצח של האישה בת העשרים, שרק שם המשפחה שלה - ז'או - נחשף בידי המשטרה, הוא האחרון בשורת פשעים אלימים שמעוררים חששות לגבי בטיחות השירות. ז'או נכנסה לאחד מרכבי מאגר היץ' שלשום בשעה אחת אחה"צ, ושלחה בקשת עזרה לאחד מחבריה או חברותיה כשעה לאחר מכן. אחר כך נקטע הקשר עמה, על פי הודעת המשטרה המקומית. אתמול נעצר נהג בן 27 בשם ז'ונג, והודה באונס ורצח הנוסעת, לפי המשטרה. בהודעה צוין גם כי גופת הנרצחת נמצאה והחקירה נמשכת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לפי דידי, לחשוד לא היה כל עבר פלילי, והוא סיפק מסמכים אותנטיים ועבר זיהוי פנים לפני שהחל בעבודה. עם זאת, הוסיפה החברה כי ביום חמישי שעבר הוגשה תלונה נגד הנהג בידי נוסעת שטענה כי הוא לקח אותה למקום מרוחק ואף עקב אחריה לאחר שיצאה מהמכונית. "תקרית זו חושפת את הליקויים הרבים בתהליך שירות הלקוחות שלנו, בייחוד הכישלון לנקוט פעולה מהירה בתגובה לתלונתה של הנוסעת הראשונה, וכן את התהליך המסורבל והנוקשה של שיתוף מידע עם המשטרה", נאמר בהודעת החברה היום.

שירות היץ' ביצע יותר ממיליארד נסיעות בשלוש השנים האחרונות, לדברי החברה. אחרי מקרה רצח קודם של נוסעת, במאי, שעורר סערה ציבורית, הגבירה דידי את אמצעי הביטחון בשירות: בין היתר היא דרשה מנהגי ונהגות היץ' לאסוף נוסעים בני אותו מגדר בלבד בשעות הבוקר המוקדמות ובשעות הערב המאוחרות. כעת הזעם על השירות גדול עוד יותר: במאמר בסוכנות הידיעות הרשמית של סין, שינחואה, נכתב כי דידי צריכה להיענש אם אינה מציבה במקום הראשון את ביטחון הלקוחות.

  • עוד באותו נושא:
  • UBER

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully