וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,799 שקלים בלבד: סמארטפון הגיימינג של שיאומי הושק בישראל

27.8.2018 / 10:52

בשיאומי לקחו את המפרט העדכני והעוצמתי ביותר, הוסיפו לו קירור נוזלי והשיקו את ה-F1 שהוכרז בעולם לפני כמה שבועות בודדים. כעת היבואנית הרשמית, חברת המילטון, משיקה בישראל את סמארטפון הגיימינג העוצמתי שנמכר במחיר אטרקטיבי

שיאומי פוקופון. יח"צ,
1,799 שקלים עבור סמארטפון גיימינג עוצמתי./יח"צ

שבועות בודדים אחרי ההשקה העולמית, חברת המילטון יבואנית שיאומי, השיקה בישראל את סמארטפון הגיימינג של שיאומי, ה-Pocophone F1. מדובר בחברת בת של שיאומי שעוסקת בפיתוח סמארטפונים המיועדים לעולם הגיימינג. ה-F1 מגיע עם מפרט כמעט וזהה לשל ה-Mi8, מכשיר הדגל של החברה. הבשורה? תג המחיר הזול: 1,799 שקלים בלבד. מחירו הרשמי של ה-Mi8 הינו 2,100 שקלים, כך שאם המצלמה פחות חשובה עבורכם, תוכלו למצוא את ה-F1 בתג מחיר זול יותר ועל הנייר, עשוי להציע תמורה גבוהה יותר למחיר.

ה-F1 מגיע עם מסך בגודל 6.18 אינץ' ברזולוציית FullHD+ עם פאנל מסוג IPS וציפוי זכוכית גורילה. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845, 6 גיגה זיכרון ראם ו-64 גיגה לאחסון עם אפשרות הרחבה. עוד כולל הסמארטפון מערך הצילום אחורי כפול מבוסס בינה מלאכותית המשפרת את התמונות וכולל שני חיישנים של 12 מגה פיקסל ו-5 מגה פיקסל. חיישן ה-12 מגה פיקסל הינו של סוני ותומך בפיקסלים כפולים, מה שצפוי לשפר את צילום התמונות בתנאי תאורה מאתגרים ואילו המצלמה המשנית מבית סמסונג מאפשרת צילומי עומק. המצלמה הקדמית כוללת חיישן של 20 מגה פיקסל.

הסמארטפון העוצמתי פועל באמצעות קירור נוזלי ובשיאומי הביאו את קירור המים כפתרון לגיימרים שישחקו בסמארטפון במשך שעות. בלב המכשיר עוד ניתן למצוא סוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה המבטיחה יכולת לשחק במשך 8 שעות רצופות, לצד טעינה מהירה. בחזית הסמארטפון ניתן למצוא את סורק הפנים מבוסס בינה מלאכותית ופועל בצורה דומה לחיישן ה-FaceID של אפל. סורק הפנים טרם פעיל בישראל אך בחברה מסרו כי היכולת תשוחרר בהמשך למדינות נבחרות וביניהן ישראל.

ניתן יהיה למצוא את ה-F1 באייבורי, אל"מ דיוטי פרי, KSP, בסט מובייל, איי-סייל ועולם הקולנוע החל מיום חמישי הקרוב (30.8) בצבע כסוף ובמחיר של 1,799 שקלים עם אחריות לשנתיים על ידי היבואן הרשמי המילטון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שיאומי סמארטפון גיימינג F1. יח"צ,
מפרט כמעט וזהה לשל ה-Mi8./יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully