וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון החדש והמעצבן של יוטיוב: בקרוב לא תוכלו לדלג על פרסומות

28.8.2018 / 14:39

הגדלת הרווחים ומאמץ לגרום למשתמשים להתחיל לשלם תשלום חודשי: החל מהשבוע הקרוב יוטיוב תפתח לכל היוצרים את האפשרות של הפרסומות הארוכות, כאלו שלא ניתן לדלג עליהן. הפרסומות יהיו באורך של 15-20 שניות ויש לנו הרגשה שלא מעט אנשים הולכים להתעצבן

יוטיוב. ShutterStock
תתכוננו. בקרוב הולכות להיות פרסומות בכל סרטון והן יהיו ארוכות במיוחד./ShutterStock

מוכנים לשינוי המעצבן של יוטיוב? החל מהשבוע הבא, היא תביא את האפשרות של פרסומות שלא ניתן לדלג עליהן אל כל המשתמשים. עד כה יכלו היוצרים ביוטיוב לשלב פרסומות כשאחרי כמה שניות ספורות ניתן לדלג עליהן. אילו כעת, לא תוכלו יותר לדלג ותצטרכו לצפות בכל הפרסומת, עד שתסתיים. הבשורה החיובית הינה שהיוצרים ירוויחו יותר כסף, כשהמפרסמים ישלמו יותר ליוצרים כשהפרסומות שלהם יוצגו לזמן ארוך יותר ובכל סרטון. הבשורה השלילית היא שזה יפגע בחוויית המשתמש ביוטיוב.

אפשר עדיין להתעודד, גוגל פרסמה שזמן הפרסומת המרבי יעמוד על 15-20 שניות ומדובר בפרסומת אחת, כך שהחוויה המעיקה מהטלוויזיה לא תגיע גם אל היוטיוב. זה עדיין פי שלוש עד ארבע מהזמן שתבזבזו על צפייה בפרסומות כשניתן היה ללחוץ על "דלג על הפרסומת" אחרי חמש שניות בלבד. עוד השינוי צפוי לפגוע גם ביוצרים הצעירים שאין להם מעריצים נאמנים ושהתוכן שלהם פחות ייחודי, מה שיגרום לפחות אנשים לצורך אותו מלכתחילה או להמשיך לצרוך אותו.

עוד השינוי צפוי לפגוע גם ביוצרים הצעירים שאין להם מעריצים נאמנים ושהתוכן שלהם פחות ייחודי, מה שיגרום לפחות אנשים לצורך אותו מלכתחילה או להמשיך לצרוך אותו. הפרסומת החדשות ישולבו בכל הסרטונים של היוצרים, גם כאלו שהועלו עד כה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יוטיוב מיוזיק. גוגל,
תתעודד מעבר לשירות הפרמיום./גוגל

מאחורי השינוי הקיצוני באופן הפרסומות, החברה תעודד יותר משתמשים לרכוש את היוטיוב פרמיום שזמין במספר מדינות נבחרות ועולה 12 דולרים. השירות מציע צפייה ללא פרסומות, אפשרות להמשיך לשמוע מוזיקה גם כשהמסך סגור, לשמור קטעי ווידאו ועוד. השירות אינו זמין בישראל וכאמור זמין רק במדינות נבחרות כמו: ארצות הברית, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום קוריאה, אוסטריה, קנדה, צרפת, גרמניה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully