וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחזור ללימודים בכיף: הגאדג'טים שאנחנו חייבים בתיק ובבית

וואלה! NEWS בשיתוף בזק, וואלה! NEWS בשיתוף בזק

16.9.2018 / 8:35

הקיץ נגמר, חוזרים לבית הספר וזאת הזדמנות להיכנס לשנה החדשה בכיף, עם גאדג'טים במחירי מבצע לכבוד החגים והלימודים - כאלה שיעשו לכם כיף בכיתה ומחוצה לה, וכאלה שתשמחו לקבל כמתנה או לקנות לעצמכם

סטודנטים צעירים לומדים באמצעות מחשבי לפטופ וטאבלטים. ShutterStock
סטודנטים צעירים לומדים באמצעות מחשבי לפטופ וטאבלטים/ShutterStock

טייפ מנהלים דיגיטלי

הוא קטן, דק וארוך והוא בדיוק מה שסטודנטים צריכים כדי לקחת את השיעור אתכם לכל מקום. במקום לתמלל ללפטופ בלי סוף במהלך השיעור, אתם פשוט תקשיבו בזמן שהטייפ מקליט אותו. אחר כך, תוכלו להקשיב לו כמו לפודקאסט במהלך נסיעה או ריצה. כמובן שאם אתם צריכים לראיין לעבודה סמינריונית או לפרויקט כלשהו, זה המכשיר בשבילכם. הטייפ קומפקטי ושוקל 65 גרם בלבד, הוא נוח לנשיאה בכיס, ואין מה לדאוג - הקלטת הסאונד היא באיכות גבוהה בזכות המיקרופון הרגיש כך שישמעו כל רחש בשיעור. נפח הזיכרון המובנה הוא 8GB עם אפשרות הרחבה, כך שאפשר להקליט קורסים שלמים ולהוריד אותם אחר כך ללפטופ כדי להאזין שוב לדברים בתקופת המבחנים.

כמה עולה? 199 שקלים, מחיר מבצע: 159 שקלים

אוזניות JBL

אתם הרי מחוברים לסמארטפון או לטאבלט וכדי ליהנות באמת מהמוזיקה או מהפודקאסט אתם חייבים אוזניות איכותיות, כאלה שיבודדו רעשי רקע, יספקו לכם צלילים באיכות גבוהה וגם יאפשרו לכם לדבר בטלפון במקרה שתעברו למצב שיחה. בקיצור, הגאדג'ט המושלם לכל מקום שבו אתם הולכים - בבית, בדרך לבית הספר או לאוניברסיטה, או סתם לטיול עם הכלב או ריצה בפארק.


כמה עולה? 499 שקלים, מחיר מבצע: 399.20

אוזניות הלחוטיות. ShutterStock
בבית, בדרך לבית הספר או לאוניברסיטה, או סתם לטיול עם הכלב או ריצה בפארק. אוזניות אלחוטיות/ShutterStock

מדפסת

טוב, בואו נהרוס לכם קלישאה: לא רק שמדפסת היא לא מוצר ניינטיז אלא היא משהו שהיא כיום גאדג'ט סופר-טכנולוגי שהופך את החיים בבית להרבה יותר נוחים. צריכים להדפיס עבודות, מסמכים ושיעורים? יופי, נגמרו הימים שבהם חיכיתם שלוש דקות עד שהדף יצא ובינתיים החזקתם אצבעות שהוא לא ייתקע. כיום תוכלו ליהנות ממדפסת משולבת בעלת הזרקת דיו אלחוטית שמדפיסה עד 24 דפים בדקה (!) וגם סורקת בצבע, מצלמת ומפקססת. נגמר הנייר? בלי לחץ, יש לה זיכרון ל-170 עמודים בגמר הנייר. אפשרות נוספת היא מדפסת לייזר איכותית, שמשלבת סריקה ושליחת פקסים ומדפיסה עד 20 דפים בדקה. בעזרת חיבור USB פשוט תוכלו לחבר אליה כל סמארטפון או לפטופ לשימוש קל וידידותי.

כמה עולה? 399 שקלים למדפסת משולבת, מחיר מבצע: 339 שקלים; מדפסת לייזר ב-619 שקלים, מחיר מבצע: 549 שקלים

מגדיל טווח WiFi

ברור שאין מתנה טובה יותר מ-WiFi חזק ויציב בכל פינה בבית. הרי היום הכול מחובר לאינטרנט ואם רוצים שקונסולת המשחקים תעבוד כמו שצריך, אפשר יהיה לצפות בסדרה בטאבלט או לגלוש בלפטופ בלי בעיה, אז זה בדיוק מה שחסר לכם - מגדיל טווח WiFi Mesh לאינטרנט בכל הבית. המגדיל מאפשר גלישה איכותית וניצול מקסימלי של רוחב הפס באמצעות הרשת הביתית, כל יחידה מאפשרת חיבור של עד 10 משתמשים בו זמנית וכמובן - שליטה על הרשאות כגון חסימת משתמש לתכנים לא רצויים וניתוק משתמשים. אגב, יש לכם אופציה לחיבור לענן המאפשר שליטה מכל מקום עולם.

כמה עולה? 1,299 שקלים

רמקול נייד

הנה לכם גאדג'ט שהופך כל הפסקה בין השיעורים, טיול או מפגש חברים בבית ובחוץ למסיבה קטנה שבה אתם נותנים את הקצב. רמקול Bluetooth עמיד במים ובולם זעזועים ייקח את המוזיקה שלכם לכל מקום וסוללת ליתיום עוצמתית ביותר מבטיחה עד 20 שעות נגינה רצופות. אוהבים את הסאונד מושלם ועצמתי? אין בעיה, כי יש זוג רמקולים + סאב-וופר Bluetooth במיוחד לזה. בדיוק מה שצריך ליד המחשב לחווית צפייה מושלמת בסדרה או כדי לקבל את הסאונד של המשחקים באיכות גבוהה.

כמה עולה? רמקול Bluetooth עמיד במים ובולם זעזועים ב-599 שקלים, מחיר מבצע: 579 שקלים; זוג רמקולים + סאב-וופר ב-299 שקלים, מחיר מבצע: 239 שקלים

רמקול JBL אקסטרים.
ייקח את המוזיקה שלכם לכל מקום. רמקול JBL עמיד במים

סמארטפון

יש דרך טובה יותר מלפתוח שנה חדשה עם נייד חדש? לא. הסמארטפון הוא ידידו הטוב של האדם וכניסתה של הענקית הסינית שיאומי לישראל היא הזדמנות טובה לשדרג לטלפון סלולרי XIAOMI עם 64GB שכולל מסך גדול ומתקדם בגודל 5.99 אינץ' ובאיכות Full HD, סוללה עוצמתית ואיכותית שמאפשרת עבודה רצופה וממושכת ומצלמות איכותיות מקדימה ומאחורה.

כמה עולה? 999 שקלים; מחיר מבצע: 969 שקלים, כולל מגן זכוכית מתנה

שיאומי רדמי 5. המילטון,
ידידו הטוב של האדם. סמארטפון של שיאומי/המילטון

מחשב נייד

אוקיי, ברור שמדובר בפינוק האולטימטיבי. לפטופ חדש וחזק הוא בדיוק מה שכל צעיר צריך ביד, ולא משנה אם אתם סטודנטים באקדמיה או תלמידים בתיכון או בחטיבת ביניים - זה המכשיר שבאמצעותו עושים הכול - גולשים ברשתות, קוראים טקסטים, צופים בסדרות, מאזינים למוזיקה ונכנסים לאתרים הרלוונטיים ללימודים וכמובן לאלה שמספקים את הפנאי והכיף. מחשב נייד עם מקלדת רחבה, מסך 15.6 אינץ' סופר איכותי בטכנולוגיית COMFYVIEW המקלה על העיניים בשימוש ממושך ומערכת הפעלה WINDOWS 10 כלולה, שיסדר לכם את השנה החדשה.

כמה עולה? 2,990 שקלים, מחיר מבצע: 2,780.70 שקלים

וואלה! NEWS בשיתוף בזק, וואלה! NEWS בשיתוף בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully