וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה טיפים שכל משתמש ספוטיפיי חייב להכיר

30.8.2018 / 11:31

להאזין לאיכות הגבוהה ביותר, לחבר את Waze לספוטיפיי, להרכיב פלייליסטים בכמה שניות בודדות ועוד. ספוטיפיי הינו שירות המוזיקה הפופולרי בעולם שמונה מעל 180 מיליון מנויים. אספנו עבורכם חמישה טיפים שאתם חייבים להכיר

עריכת וידאו:ניר חן

במרץ האחרון שירות המוזיקה הפופולרי ביותר בעולם הגיע לישראל אחרי עשור של פעילות במהלכו פעל בהצלחה בעשרות מדינות אחרות ברחבי העולם. מאותו רגע האזנה למוזיקה הפכה לפשוטה מתמיד. השירות זמין במסלול חינמי ובמסלול בתשלום ומאפשר שמירה של מוזיקה על הסמארטפון והאזנה לקטלוג מוזיקה אינסופי, כשהקטלוג נחשב לבין הגדולים בעולם ומציע עשרות מיליוני שירים אליהם יכולים לגשת מעל ל-180 מיליון משתמשים שכ-83 מיליון מתוכם משלמים עבור מסלול הפרימיום כ-10 דולרים ואילו בישראל המשתמשים יכולים ליהנות ממנוי ב-19.90 שקלים בלבד, כמעט מחצית מהסכום באירופה וארצות הברית.

ספוטיפיי הוא למעשה הנטפליקס המוזיקלי: חוץ מן הקטלוג העצום והממשק הנוח, היתרון הגדול שלו הוא אלגוריתמים הלומדים את טעם המשתמש ועל בסיס הידע שצברו, יודעים להתאים למשתמש את המוזיקה שהוא עשוי לאהוב. יתרון נוסף הוא מגוון רשימות ההאזנה שבו. קל ליצור כאן פלייליסטים משלך, קל למצוא כאלה של אחרים והכי קל להתחבר אליהם ולהתחיל לעקוב אחריהם - פשוט ללחוץ על "Follow". אספנו עבורכם חמישה טיפים שישפרו לכם את חווית השמיעה בספוטיפיי ויעזרו לכם לנצל את כל מה שהשירות מסוגל להציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully