וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אזל מהמלאי": הישראלים הסתערו על סמארטפון האנדרואיד היקר ביותר בישראל

30.8.2018 / 11:54

ה-Note 9 הושק בשבוע שעבר בישראל וזכה לתואר "סמארטפון האנדרואיד היקר ביותר בישראל". למרות המחיר הגבוהה שמתחיל ב-3,890 שקלים ומגיע עד ל-5,000 שקלים, הדבר לא עצר את הישראלים מלהסתער על הגרסה היקרה ביותר וליצור ביקוש שטרם נראה בישראל לסדרת המכשירים

צלמים זמניים מורשים

בשבוע שעבר השיקה חברת סמסונג את ה-Note 9 בישראל, מכשיר הפרמיום החדש שזכה בתואר "סמארטפון האנדרואיד היקר ביותר בישראל". כמה יקר? מחירו של ה-Note 9 מתחיל ב-3,890 שקלים לגרסה "הפשוטה" שמגיעה עם זיכרון ראם של 6 גיגה ונפח אחסון פנימי של 128 גיגה ועד 5,000 שקלים לגרסה הבכירה שכוללת 8 גיגה זיכרון ראם ו-512 גיגה לאחסון פנימי. באופן מפתיע, המכשיר לא מציע שדרוגים משמעותיים או טכנולוגיות פורצות דרך; הדור החדש מביא שיפורים בתחום הביצועים, המסך שגדל ב-0.1 אינץ',תחום הצילום והעט S Pen שזכה לשדרוג שלראשונה מצויד בקישורית בלוטות ומתפקד בין היתר כשלט למצלמה או למצגות. אם תרצו, הבשורה היחידה כאן היא בעולם הגיימינג, כשה-Note 9 הוא הראשון שמריץ את המשחק פורטנייט.

לוואלה! TECH נודע שלמרות מחירו הגבוהה שעומד על 5,000 שקלים, ה-Note 9 אזל מהמלאי בחנויות בישראל כשהמלאי שיובא היה בכמויות גדולות. "תקופת ההרשמה המוקדמת שברה את שיאי הרישום של הדגמים הקודמים וכאשר החלה המכירה הביקוש היה עצום. הדגם המבוקש ביותר בנפח 512GB אזל במהירות שיא שהפתיעה אותנו ונערכנו מיידית על מנת לספק את הביקוש העצום והמלאי צפוי להתחדש בימים הקרובים", סיפר משה פרי, מנכ"ל רשת סאני, היבואנית הרשמית של סמסונג לישראל.

ה-Note 9 מגיע עם מסך "אינסופי", נטול שוליים כמעט לחלוטין בגודל של 6.4 אינץ' ברזולוציית QHD+, יחס מסך של 18.5:9 ופאנל מסוג Super AMOLED. אם תרצו, המכשיר לא מביא בשורה בתחום המסך, שכן הוא גדל ב-0.1 אינצ'ים בלבד לעומת הדור הקודם. עוד למסך ציפוי זכוכית גורילה 5 ותמיכה בטווח צבעים דינמי בתקן האחרון, 10. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים 9810 הזהה לשל הגלקסי S9.

הסמסונג גלקסי נוט 9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
כשהמכשיר היקר ביותר בישראל אזל מהמלאי. הנוט 9 של חברת סמסונג/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

מערך הצילום זהה לשל ה-Galaxy S9 פלוס וכולל שני חיישנים: הראשון של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם דינמי של f/1.5-2.4 ויתמוך בטכנולוגיית פיקסלים כפולים, לצד חיישן נוסף של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4 הכולל מייצב תמונה אופטי וזום אופטי שלי פי שניים. מערך הצילום הקדמי זהה גם הוא וכולל חיישן שמונה מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7 ומיקוד אוטומטי. הנוט יגיע עם תכונת ה-Scene Optimizer העושה שימוש בבינה מלאכותית כדי לזהות מרכיבים בתמונה ומסווגת אותה לאחת מ-20 קטגורויות ומטייבת את הצילום באופן מיידי בהתאם לקטגוריה. עוד היא תאתר פגמים ותציג התראה שתופיע כשהצילום מטושטש, האנשים בתמונה מצמצו, העדשה מלוכלכת או שהתאורה אינה מיטבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully