וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תאריך: אפל תציג את האייפון החדש ב-12 בספטמבר

30.8.2018 / 20:27

ההזמנה לא חושפת פרט אחד על האייפון החדש אבל סוף סוף יש תאריך. אפל שלחה הזמנה למסיבת העיתונאים שבמהלכה תכריז על סדרת האייפונים החדשה, על גרסה חדשה לשעון, לאייפד פרו וייתכן שגם לסדרות המחשבים שלא עודכנו מזה זמן רב

אפל הזמנה אייפון. צילום מסך, צילום מסך
אפל תציג את האייפון החדש ב-12 בספטמבר/צילום מסך, צילום מסך

אחרי חרושת השמועות יש סוף סוף תאריך רשמי: אפל תשיק את סדרת האייפונים החדשים ב-12 לספטמבר. האירוע יתקיים בסן חוזה, באולם "סטיב ג'ובס" שבמטה אפל החדש. באירוע צפויה לחשוף את סדרת האייפונים החדשה וייתכן גם שאת הדור החדש של השעון וגרסת אייפד פרו מעודכנת. האירוע כאמור יתקיים ב-12 לספטמבר. בדרך כלל, אפל רומזת כבר בהזמנה על נושא האירוע ובמה יתמקד אך בהזמנה הנוכחית צירפה תמונה של עיגול מברונזה, כשההזמנה לא חושפת או מרמזת על דבר.

עד כה השמועות עוסקות בכך שנראה שלושה אייפונים חדשים: גרסה משופרת לאייפון 10 עם מסך OLED בגודל 5.8 אינץ', גרסה זולה יותר של האייפון 10 עם מסך בגודל 6.1 אינץ' מסוג LCD וגרסה גבוהה יותר עם מסך בגודל 6.5 אינץ' מסוג OLED. שמועה נוספת מרמזת על כך שהאייפון יגיע במגוון צבעים רחב וכי כל האייפונים יגיעו עם נעילת ה-FaceID המזהה את תווי הפנים, בעוד שבדגם אחד לפחות, צפויה אפל להסיר את ה-3D Touch, טכנולוגיה המזהה את עוצמת הלחיצה.

בגזרת המחשבים צפוי עדכון משמעותי למקבוק Air ולמק מיני, המחשב הנייח של החברה, אך לא ברור האם אפל תנצל את הבמה לחשוף את המחשבים המעודכנים כבר באירוע או שתעשה את זה בחודשים הקרובים. המקבוק Air החדש צפוי להגיע עם תג מחיר זול יותר, מסגרת דקה ומסך שזהה לדגמים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully