וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמת על קטגוריית הביניים: LG משיקה ב-IFA שני מכשירי ביניים חדשים

במהלך תערוכת IFA שבברלין, הכריזה חברת LG על שני מכשירי ביניים חדשים שמציעים חומרה מתקדמת וב-LG מבטיחים שתג המחיר יהיה אטרקטיבי. זוג המכשירים שואלים את התכונות המתקדמות של מכשיר הדגל

צילום: עמית לגו

קטגוריית הביניים נמצאת בצמיחה פנומנלית במהלך השנים האחרונות, הודות ליצרניות הסיניות שהציבו רף חדש: מכשירים איכותיים בתג מחיר נמוך. המהלך של החברות הסיניות גרם גם ליצרניות הוותיקות ליישר קו וכעת LG מכריזה על שני מכשירי ביניים חדשים כשהם מבוססים על מכשיר הדגל. מכשירי ה-G7 Fit וה-G7 One מתבססים על התכונות המתקדמות של מכשיר הדגל, כשבחברה מבטיחים שהם מציעים איזון בין טכנולוגיה מתקדמת למחירים אטרקטיביים. הבשורה האמיתית בהשקת הסמארטפונים הינה בהשקת ה-G7 One, כשהוא מכשיר האנדרואיד הראשון של החברה שתומך בגרסת האנדרואיד One הנקייה, שזוכה לעדכוני אבטחה וגרסה לפני כולם. שני המכשירים יגיעו עם התכונות הבולטות של ה-G7: מסך עם הבהירות הגבוהה ביותר, מעבד אודיו היקפי, רמקול המשמש גם כתיבת תהודה וגרסת ה-One כוללת גם את המצלמה האחורית של ה-G7.

כאמור, ה-G7 One מגיע עם מערכת ההפעלה הנקייה של גוגל וכולל מסך עם המגרעת הידועה לשמצה, בגודל 6.1 אינץ' ברזולוציית QHD+ ופאנל מסוג LCD כשהמסך תומך בבהירות המקסימלית Super Bright, בדומה למכשיר הדגל של החברה. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 835, 4 גיגה זיכרון ראם ו-32 גיגה לאחסון פנימי. עוד המכשיר מעוצב בדומה ל-G7 כשכולו בנוי מזכוכית ועוד עמיד למים ואבק בתקן IP68. מערך הצילום כולל מצלמה אחורית שזהה לאחד מחיישני ה-G7. מדובר בחיישן 16 מגה - פיקסל עם מפתח צמצם F/1.6, מה שמאפשר צילום איכותי בתנאי תאורה מאתגרים ומצלמה קדמית עם עדשה רחבה של 8 מגה פיקסל. המכשיר יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 ישר מהקופסה.

LG G7 one. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מכשיר ביניים חדש עם מערכת הפעלה נקייה מבית גוגל המבוססת Android One. ה-LG G7 One החדש/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

ל-G7 Fit מסך זהה למכשיר הדגל ול-One. הוא מגיע עם המגרעת וגודלו 6.1 אינץ' עם רזולוציית QHD+ ומספק את הבהירות הגבוהה ביותר מבין הסמארטפונים השונים בשוק. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 821 ו-4 גיגה זיכרון ראם. הוא יגיע בשתי תצורות עם נפח אחסון משתנה של 32 או 64 בגרסת הפלוס, כשזה הבדל היחידי ביניהם. מערך הצילום כולל מצלמה אחורית של 16 מגה - פיקסל עם מפתח צמצם F/2.2 ומצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל עם זווית רחבה. בדומה ל-One, גם ה-Fit יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1.

הכותב הינו אורח חברת LG בכנס האלקטרוניקה IFA שבברלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully