וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארטפונים, לפטופים ומקררים חכמים: כל המוצרים החדשים שהוכרזו בתערוכת האלקטרוניקה הגדולה

תערוכת האלקטרוניקה IFA הינה תערוכת האלקטרוניקה הגדולה באירופה כשאליה מגיעים עשרות אלפי אנשים והיא מתקיימת עוד משנות השלושים של המאה הקודמת. התערוכה אומנם תפתח מחר אבל החברות ניצלו את ההזדמנות והכריזו על מוצרים רבים ואספנו עבורכם את כל הפרטים המעניינים

הכניסה לתערוכת IFA ברלין. ShutterStock
הכניסה לאולם התערוכה. IFA ברלין./ShutterStock

תערוכת האלקטרוניקה IFA נערכת מדי שנה בברלין ומדובר בתערוכת האלקטרוניקה הגדולה באירופה שאליה מגיעים עשרות אלפי אנשים מכל העולם. התערוכה מתמקדת בכלל המוצרים, החל מסמארטפונים חדשים ועד למקררים, מכונות כביסה ואפילו תנורים. השנה מגמת העוזרות הווירטואליות ממשיכה ומתחזקת כשכמעט וכל המוצרים הביתיים של החברות השונות, מגיעים עם העוזרות הווירטואליות. התערוכה תפתח היום (שישי) אך כבר אמש הכריזו חברות רבות על סמארטפונים, טלוויזיות ואפילו מקררים ומכונות כביסה. עשינו לכם סדר בכל ההכרזות.

מכשיר דגל חדש לסוני

בחודשים האחרונים דווח רבות על כך שחברת סוני עשויה לסגור את חטיבת המובייל ונראה שבמקביל לבלקברי, גם בסוני נאבקים על עתיד חטיבת המובייל. החברה הציגה בתערוכה את ה-Xperia XZ3 כשלמכשיר מסך בגודל 6 אינץ' ולראשונה מגיע עם פאנל קמור מסוג OLED ברזולוציית QHD+ ופועל עם מנגנון X Reality של החברה. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845 עם זיכרון ראם של 4 גיגה ו-64 גיגה לאחסון. מערך הצילום כולל חיישן ראשי של 19 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ומצלמה קדמית של 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.9. הסמארטפון יגיע עם מערכת ההפעלה העדכנית אנדרואיד 9.0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully