וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבול ההכרזות ב-IFA: חברות האודיו מציגות אוזניות ורמקולים חדשים וחכמים

תערוכת IFA הינה תערוכת האלקטרוניקה הגדולה באירופה ובמהלכה מציגות החברות אינספור מוצרים בתחום, החל ממקררים ועד לסמארטפונים, אוזניות ומוצרי אודיו נלווים. יום לפני שהתערוכה נפתחה, חברות כמו הרמן, JBL ועד ל-UE ו-Jaybird, הציגו את האוזניות והרמקולים החדשים

הכניסה לתערוכת IFA ברלין. ShutterStock
הכניסה לאולם התערוכה. IFA ברלין./ShutterStock

תערוכת האלקטרוניקה הענקית IFA מתקיימת מדי שנה בברלין עוד משנות השלושים של המאה הקודמת. זו אחת מתערוכות הטכנולוגיה הגדולות והוותיקות בעולם ומדי שנה מתכנסות בה ענקיות טכנולוגיה מכל העולם ומציגות את הפיתוחים והמוצרים המתקדמים ביותר. עם זאת, לעומת תערוכת המובייל של ברצלונה, MWC, המתקיימת מדי שנה בחודש פברואר והמקבילה מתחום האודיו והווידאו בווגאס, CES, המתקיימת מדי שנה בחודש ינואר - בתערוכה הזו שבברלין מתמקדים במעט מכל תחום טכנולוגי שתוכלו לחשוב עליו. תוכלו למצוא פה לא מעט סמארטפונים וחידושים בתחום האודיו והווידאו, אבל תוכלו למצוא באותה מידה גם מגוון גדול של מכשירי חשמל, מוצרי צריכה ובשנים האחרונות גם הרבה מחשוב לביש ובית חכם.

התערוכה תפתח רק היום אבל כבר חברות רבות ניצלו את ההזדמנות לבצע הכרזות, רגע לפני שהדלתות של התערוכה נפתחות לקהל הרחב. דווקא חברות האודיו תפסו היום את אור הזרקורים. למען הסר ספק, תערוכת IFA לא זרה בתחום האודיו וחברות רבות מגיעות מדי שנה על מנת להציג את החידושים שלהן בין אם מדובר באוזניות ובין אם מדובר ברמקולים. סיכמנו עבורכם את ההכרזות הגדולות בתחום האודיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully