וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים את יום הלייבור: הנחות של יותר מ-50 אחוזים ברשתות נבחרות בארצות הברית

3.9.2018 / 13:35

טלוויזיות, גאדג'טים, משקפי ראייה ואביזרים לבית: בארצות הברית חוגגים את יום הלייבור ומציעים הנחות של מעל ל-50 אחוזים ברשתות הנבחרות. המוצרים לא נשלחים לישראל, אך תוכלו להעזר בשירות משלוחים שיביא לכם את סל הקניות עד הבית

קניות אונליין במחשב. ShutterStock
מבצעים משתלמים ברשתות נבחרות./ShutterStock

יום הלייבור הינו חג חילוני פדרלי שמתקיים מדי שנה ביום שני הראשון של חודש ספטמבר. מקורו במאבק של תנועת העבודה בקנדה, שפעלה להגביל את מספר שעותה עבודה ביום ל-9 שעות בלבד. כמו שהאמריקאים יודעים, מכל חג או אירוע זה הפך ליום חופש שהתגלגל ליום קניות. כי אצל האמריקאים אין דרך טובה יותר מלחגוג יום חופש עם שופינג. "העיתוי מתקיים עם תחילת העונות הקרות ולכן הקמעונאים מעוניינים לחסל את מלאי הקיץ ולפנות מדפים, תוכלו למצוא ביגוד והנעלה עד 80% הנחה שהם אפילו זולים יותר מ'בלאק פרידיי'. כמו כן, כדאי לשים לב גם למחלקות האלקטרוניקה, ציוד חזרה לבית הספר, ריהוט וקוסמטיקה" , אמר יניב קוטר, מבעלי חברת השילוח DealTas.

בשנה שעברה הוציאו האמריקאים מעל ל-55 מיליארד דולרים במהלך החג והשנה המספר צפוי לגדול לסכום של כמעט פי שניים, 82 מיליארד דולרים.בשנה שעברה, 43 אחוזים מהאמריקאים רכשו מוצרי ביגוד והנעלה והמשפחה טיפוסית צפויה לבזבז במהלך השבוע כ-942 דולרים. רוב הרשתות במבצעים שכאן, אינן שולחות את המוצרים לישראל ונדרש להשתמש בשירות משלוחים המספק כתובת בארצות הברית. לרגל יום הלייבור, חברת השילוח DealTas תציע עד 35 אחוזי הנחה בשילוח מהיר עד הבית. בשילוח רגיל, תוכלו ליהנות מהנחה של 25 אחוזים עם הקופון lab25 ובמשלוח מעל עשרה קילוגרם, תוכלו ליהנות מהנחה של 35 אחוזים עם הקופון lab35.

במידה ואתם מבצעים רכישה מהאינטרנט, שימו לב שעגלת קניות בסך של עד 75 דולרים אינה מחוייבת במע"מ, מעל הסכום הזה תצטרכו להוסיף עוד 17 אחוזים נוספים אל הסכום הסופי. עוד חשוב לשים לב שהמוצרים כאמור, אינם נשלחים לישראל ולכן עליכם להשתמש בשירות משלוחים חיצוני כמו DealTas.

עוד באותו נושא

חיסכון של עד אלף שקלים: כל המבצעים השווים באמזון במשלוח חינם ועד הבית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully