וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק עשרה אחוזים מצופי הטלוויזיה מרוכזים": פרטנר פרסמה את דו"ח הרגלי צפייה בישראל

3.9.2018 / 16:48

90 אחוזים מהצופים בטלוויזיה דיווחו כי הם עסוקים בדברים אחרים במקביל לצפייה, כמו הודעות בווטסאפ וברשתות החברתיות. עוד עולה מהדוח כי 77 אחוזים מהמנויים לנטפליקס, הצטרפו רק בשנה האחרונה. פרטנר פרסמה את דו"ח הרגלי הצפייה בישראל שערכה בחודש אוגוסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקר נערך בקרב 1,016 גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת פרטנר פרסמה דו"ח להרגלי הצפייה בישראל שנערך בקרב 1,016 גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל, כך לדברי פרטנר. במחקר שערכה בחודש אוגוסט, נמצא כי רק 10 אחוזים מצופי הטלוויזיה מדווחים שהם מרוכזים באופן בלעדי ומוחלט במסך הטלוויזיה בעת הצפייה, ללא התעסקות בדברים אחרים, כש-90 האחוזים האחרים דיווחו כי הם עוסקים בפעולות נוספות במקביל לצפייה, כשרובם מעידים כי הם מתכתבים בווטסאפ.

ל-75 אחוזים מצופי הטלוויזיה לא מספיק רק מסך אחד והם דיווחו כי הם עושים שימוש במסך נוסף, במקביל למסך הגדול, בין אם זה הסמארטפון, הטאבלט או הלפטופ. הצופים דיווחו כי הם גולשים באתרי אינטרנט, משחקים בסמארטפון, נמצאים ברשתות החברתיות או עונים למיילים תוך כדי הצפייה בחדשות. עוד מהמחקר עולה כי הצפייה בטלוויזיה היא עדיין אירוע חברתי, כש-72 אחוזים דיווחו כי הם בדרך כלל צופים בטלוויזיה בחברה.

בדור ה-Z הצעיר, המצב שונה כשהילדים צופים בממוצע שעתיים ביום בתכני טלוויזיה והצפייה מתחלקת בין המסך בטלוויזיה למסכים ניידים כמו הטאבלט והסמארטפון. ככל שהגיל עולה, כך גם שעות הצפייה הכוללות. בני נוער בגילאי 13-17 צורכים יותר מ-6 שעות של 'זמן מסך' בצפייה בתכני טלוויזיה, כשרוב הצפייה נעשית במקביל. מה לגבי הצפייה מהסמארטפון? 18 אחוזים מהישראלים מדווחים כי עיקר הצפייה נעשית דרך המחשב והסמארטפון ורק 74 אחוזים מהעונים, העידו כי מסך הטלוויזיה הינו אמצעי הצפייה העיקרי שלהם.
עוד עולה מהמחקר כי 90 אחוזים מהנשאלים, צורכים תוכן גם מהיוטיוב, כששליש מהבתים צופים ביוטיוב על גבי מסך הטלוויזיה ולא רק בניידים. במחקר גם גילו כי 77 אחוזים מהנשאלים שברשותם מנוי בנטפליקס, פתחו אותו במהלך השנה האחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully