וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה בשרתי פייסבוק משביתה את ווטסאפ ואינסטגרם

4.9.2018 / 0:04

תקלה בשרתי פייסבוק: אפליקציית המסרים הפופולרית ווטסאפ והרשת החברתית אינסטגרם קרסו. משתמשים רבים מדווחים על כך שלא מצליחים לשלוח הודעות או קבצי מדיה והתמונות באינסטגרם לא נטענות

התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
ווטסאפ קרסה.. שוב/ShutterStock

אפליקציית ווטסאפ קרסה הערב (שני) בשל תקלה גלובלית שמונעת שליחה וקבלה של הודעות - כך דיווחו משתמשים ברחבי העולם ובישראל. התקלה החלה הערב בשעה 23:40 ונמשכה כ-40 דקות לפחות. ווטסאפ נחשבה עד השנה לאפליקציה יציבה אך נדמה כי מדי חודש אנחנו חווים לפחות קריסה אחת גדולה שמשפיעה על מיליוני משתמשים במדינות רבות בעולם. החברה טרם פרסמה תגובה בחשבון בטוויטר הרשמי, כפי שעושה כשהאפליקציה קורסת.

עוד הרשת החברתית אינסטגרם קרסה לצד אפליקציית המסרים הפופולרית והשאירה משתמשים ברחבי העולם, גם בישראל, ללא היכולת לטעון ולראות תמונות שפורסמו. כידוע ווטסאפ ואינסטגרם הינן חברות בת של פייסבוק ולכן התקלה באינסטגרם עלולה להצביע על בעיה חמורה יותר שמקורה בשרתי פייסבוק.

הבוקר (רביעי), פייסבוק הודיעה רשמית על תקלה נרחבת בשרתי החברה שגרמו לנפילת כל הרשתות שבבעלותה - ביניהם ווטסאפ, אינסטגרם ואפילו פייסבוק ומסנג'ר. התקלה נמשכה כשעה וחצי והשפיעה על משתמשים ברחבי העולם.

לווטסאפ ואינסטגרם מיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם, מה שאומר שכל תקלה בשירות פופולרי כזה משפיעה בקנה מידה גלובלי. על פי מפת התקלות באתר Downdetector, השיבושים התרכזו בעיקר בגרמניה, איטליה, ספרד ושאר מדינות אירופה. עוד ניתן לראות כי יש מספר דיווחים גדול המגיע מישראל, מקסיקו, הולנד ועוד.

מפת קריסה ווטסאפ 04.09.2018. צילום מסך, צילום מסך
התקלה משפיעה על משתמשים ברחבי מדינות אירופה/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully