וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל סמסונג: "הסמארטפון המתקפל הראשון יוצג עוד השנה"

4.9.2018 / 12:50

מנכ"ל סמסונג התבטא באופן נדיר וציין כי עוד השנה נראה סמארטפון עם מסך מתקפל מתוצרת החברה. בעבר דווח כי החברה עשויה להציג את המכשיר בתחילת ינואר, אך בעקבות וואווי שהודיעה על השקה דומה, נראה שבסמסונג מנסים לשמור על התואר "הסמארטפון המתקפל הראשון"

הסמסונג גלקסי נוט 9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
סמסונג עלולה להציג את הסמארטפון המתקפל הראשון עוד השנה. הגלקסי נוט 9/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

מוכנים לסמארטפון המתקפל הראשון בעולם? אם אף חברה לא תקדים את סמסונג, נראה שהיא תהיה הראשונה שתציג סמארטפון עם מסך מתקפל. מסכים גמישים כבר מזמן הוצגו כקונספט על ידי יצרניות הסלולר וכבר שנים שאנו שומעים על הגעתם של סמארטפונים מתקפלים. דיווחים מהחודשים האחרונים הצביעו על כך שוואווי תהיה היצרנית הראשונה שתביא את בשורת הסמארטפון המתקפל לידי הציבור, אך ראיון חדש עם מנכ"ל סמסונג חשף כי קיים סיכוי גדול שהקוריאנית תשיג את היצרנית הסינית במרוץ אחר הטכנולוגיה.

בראיון שקיים מנכ"ל חטיבת הסלולר של סמסונג, קו דונג ג'ין, אישר כי החברה תציג את הסמארטפון המתקפל עוד השנה. על פי הדיווחים השונים, החברה ערכה סקר בה שאלה את הצרכנים אם הם מעוניינים לראות סמארטפונים מתקפלים ובמידה וכן, האם ירכשו אותם. התשובות לסקר היו חיוביות מאוד, דבר שהיווה תמריץ נוסף לחברה הקוריאנית להיות הראשונה עם הטכנולוגיה. ההצהרה שנתן קו סותרת את השמועות הקודמות, שדיברו על השקת מכשיר מתקפל בשנה הבאה. עם זאת, נראה גם שזה מסתדר עם לוחות הזמנים של ייצור מסכי ה-OLED המתקפלים.

קו לא חשף פרטים ספציפיים על המכשיר, אך ציין כי סמסונג צפויה לקיים כנס מפתחים ב-7 בנובמבר השנה בסן פרנסיסקו, שם ככל הנראה תתקיים ההכרזה. עוד הבטיח כי תכונת הקיפול במכשיר תהיה יותר מגימיק ותוסיף פונקציונליות חדשה. דמיינו דף נייר מקופל לשניים שבעת פריסה וקיפול הוא יוכל להפעיל תכונות שונות בהתאם לפעולה. בכך, קו מצפה שמאמצי הטכנולוגיה המוקדמים יתעניינו במכשיר. כל מה שניתן לעשות כעת זה לחכות ולראות מה סמסונג תחשוף באירוע המפתחים והאם חברת טכנולוגיה אחרת תספיק להשיג אותה עד אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully