וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כמעט נגמר בבית חולים: נסענו על הגלגיליות החשמליות של סגווי

זאת הייתה ההדגמה הכי מסוכנת בברלין, במסגרת תערוכת האלקטרוניקה IFA ; חברת סגווי אפשרה לאורחים בתערוכה להתנסות בגלגיליות החשמליות שהכריזה עליהן לפני חודשיים ובהדגמה, הכלי הסתמן כאחד מכלי התחבורה המסוכנים ביותר. עלינו עליו וחזרנו בחתיכה אחת

צלמים זמניים מורשים

זאת הייתה ההדגמה הכי מסוכנת בברלין, במסגרת תערוכת האלקטרוניקה IFA ; חברת סגווי אפשרה לאורחים בתערוכה להתנסות בגלגיליות החשמליות שהכריזה עליהן לפני חודשיים ובהדגמה, הכלי הסתמן כאחד מכלי התחבורה המסוכנים ביותר. עלינו עליו וחזרנו עם רשמים

חברת סגווי הייתה הראשונה שהמציאה את הרכינוע, קטגוריית מוצרים חדשה שהקדימה את זמנה ונמכרה בתג מחיר שהוא ממש לא לכל כיס ובמיוחד - לא קומפקטי ופרקטי לנסיעה עירונית מהירה, אלא בעיקר מיועד לתיירים. בשנים האחרונות החברה צברה החברה תאוצה כשהשיקה סדרה חדשה של קורקינטים, רכינוע חדש והחלה לכוון עם מוצרים שנמכרים בתג מחיר לכל כיס, או לפחות לקהל רחב יותר שיכול לאפשר לעצמו לקנות קורקינט ב-2,200 שקלים.

גלגיליות סגווי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מהמורה קטנה בדרך ואתם תמצאו את עצמכם על הרצפה./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

עוד החברה הכריזה השנה על הגלגיליות החשמליות הראשונות בעולם, ה-Drift W1 והציעה לכל המשתתפים להתנסות בגלגיליות במסגרת תערוכת האלקטרוניקה הענקית IFA שמתקיימת בברלין. מבלי להסס, עמדתי בתור הארוך, חתמתי על הצהרה שאני לא יכול לתבוע את החברה במידה ואפול ועליתי על הגלגיליות.

הגלגיליות מצוידות בטכנולוגיית ייצוב עצמי של החברה ולדבריה, המוצר ינסה לשנות את הקטגוריה ולשדרג אותה. מדובר בגלגיליות החשמליות הראשונות בעולם כשלכל משטח יש מנוע וסוללה. הם פועלים בצורה עצמאית ונפרדת, כל יחידה עם המנוע והסוללה שלה, כך שלא מן הנמנע שהסוללה בגלגילית אחת תגמר קודם ותאלץ אתכם להפסיק לרכב.

גלגיליות סגווי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מהמורה קטנה בדרך ותמצאו את עצמכם על הרצפה./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

הדבר שבאמת מפחיד הוא שכמובן שאין ברקסים אבל יותר מפחיד מזה: אין שום דבר שקושר את הרגליים שלכם אל הגלגיליות. כל מהמורה קטנה שתזיז את הרגל שלכם מהמשטח, תשלח אתכם אל הרצפה. לא בכדי, אחת מהקולגות נעמדה וצפתה באנשים שעולים על הגלגיליות ותהה: מעניין מתי מישהו יתרסק לרצפה.

לא מעט אנשים ניסו להיאבק בעת שעלו על הגלגיליות וניסו לייצב את עצמם - הפעולה ההפוכה שנדרשת כשעולים עליהם. אם רכבתם בעבר על רכינוע, ייתכן ותסתגלו בקלות ובמהירות על הגלגיליות. בשניות הראשונות הצלחתי לעלות ללא בעיה ואחרי כמה דקות בודדות של רכיבה, כבר שלטתי על הגלגיליות כאילו נולדתי איתן. "אתה כישרון טבעי", ציינה בפני אחת המדריכות ברחבת ההדגמה. אולם בתנאי כביש או מדרכה, הגלגיליות יהיו מסוכנות כפליים ומורכבות לרכיבה. הן יהיו זמינות בחנויות בעולם בחודשים הקרובים במחיר של 399 דולרים.

  • עוד באותו נושא:
  • סגווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully