וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: אלו 10 המילים שיבטיחו לכם הצלחה באפליקציות הסטוצים והיכרויות

7.10.2018 / 9:20

מפתחי אפליקציית היכרויות בדקו את הפרופילים הכי מוצלחים של המשתמשים שלהם ומצאו מה המילים הכי נפוצות אצל הנשים המבוקשות ביותר לעומת הגברים הנחשקים. התוצאות מפתיעות

ניסוי בטינדר הוכיח סופית: גברים מתעניינים יותר בנשים עם חזה גדול/סיפור בדקה / וואלה! NEWS

אפליקציות הדייטים וההיכרויות כבר מזמן השתלטו על חייהם של הרווקים בעולם. יצירת פרופיל מושלם שיתפוס את העין של בן זוג פוטנציאלי עשויה להיות אתגר די מלחיץ. אבל אל דאגה, מומחים חשפו לאחרונה את עשר המילים שיבטיחו לכם הצלחה בכל מה שנוגע לאפליקציות ההיכרויות. השאר תלוי בכם.

המומחים שפיתחו את אפליקציית ההיכרויות "באדו" חקרו את מאגר הנתונים שלהם כדי לבדוק מה המילים הכי נפוצות שבהן הנשים והגברים הפופולאריים ביותר משתמשים בפרופיל שלהם בקטגוריה שבה הם מספרים על עצמם. באופן מעניין המילה הכי נפוצה של הנשים היתה "אהבה", בעוד שאצל הגברים המילה הכי שכיחה היתה 6ft, כלומר גובה 1.80. למרות שהמילים היו מגוונות אצל הנשים והגברים, המילים "מוזיקה" ו"מכון כושר" הופיעו ברשימות של שני המינים.

מחקר נוסף שנערך ב"באדו" מצא ש-87 אחוז מהמשתמשים מעיפים מבט על פרופיל משעשע יותר. זה לא מפתיע בהתחשב בעובדה שהפרופיל של המשתמשים הוא חלון קטן של הזדמנות להראות את האישיות שלהם ולבלוט לעומת אחרים.

עוד בנושא
הפרופילים הגסים ביותר בטינדר: משפטי הפתיחה שישיגו לכן סטוץ
איך מגיבים בחורים בטינדר כשבחורה שולחת להם תמונה של איבר מינה?

גיף זוג מאוהב. Giphy
רוצים למצוא זוגיות? כדאי שתיישמו את מה שכתוב פה/Giphy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully