וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה המקצועות הגבריים והנשיים הנחשקים ביותר לסטוצים

25.9.2018 / 8:35

אפליקציית ההיכרויות/סטוצים טינדר חושפת את המקצועות שגורמים להכי הרבה גבריים ונשים לדפדף אותם לימין - לפי מדינות העולם. נואשים לזוגיות? אולי כדאי שתשקלו הסבת מקצוע

ניסוי בטינדר הוכיח סופית: גברים מתעניינים יותר בנשים עם חזה גדול/סיפור בדקה / וואלה! NEWS

בסרטון - אותה הבחורה, אותה הפרופיל - רק החזה גדול יותר. מי קיבלה יותר פניות בטינדר?

הדבר השני שיקבע אם נחליק אתכם ימינה או שמאלה בטינדר - אחרי תמונת הפרופיל כמובן - זה תחום העיסוק שלכם. כולנו נעדיף לצאת עם רופא או מדריכת כושר מאשר עם מאבטח בקניון או קופאית בסופר (כל מקצוע מכבד את בעליו, אבל לא בטינדר). זה ידוע הרי שיש מקצועות שנחשבים אטרקטיביים יותר מאחרים, כאלה שתשמחו להשוויץ בהם באפליקציות ההיכרויות - וכאלה שתעדיפו להסתיר עד שהצד השני יתעקש לדעת. אפליקציית ההיכרויות-סטוצים טינדר חשפה השבוע את המקצועות הגבריים והנשיים שיביאו לכם הכי הרבה התאמות - ונראה שהעדיפות משתנה בהתאם למקום מגורכם. בעוד באוסטרליה מקצועות הצלת החיים הם האטרקטיביים ביותר בעיני המין השני, בצרפת אלה דווקא מקצועות הדיגיטל שיותר עושים לכם את זה.

בטינדר חשפו את הנתונים בשבע מדינות: ארה"ב, בריטניה, צרפת, אוסטרליה, גרמניה, הודו וברזיל. הנתונים מתבססים על עיסוקם של משתמשים שקיבלו את היחס הגבוה ביותר של החלקות ימינה נכון לשנת 2018. על אף שהנתונים בישראל לא נחשפו, אנחנו זוכים למדגם די מייצג של המקצועות שוודאי עובדים יפה גם אצלנו בארץ.

באוסטרליה, גברים פרמדיקים ונשים מצילות הן שתי המשרות הנחשקות ביותר בטינדר. שירותי ההצלה נמצאים גם ברשימת הגברים - אבל שם הם הגיעו רק למקום התשיעי. המקצוע הגברי הנחשק במקום השני הוא מורה בבית ספר יסודי, כי מה יותר סקסי מגבר שאחראי לעצב את מוחות דור העתיד? אצל הנשים, המקצוע המבוקש שהגיע למקום השני ברשימה הוא דיילת אוויר, מה שמוכיח שגברים נמשכים יותר לנשים שראו עולם (או שזה סתם המדים שעושים להם את זה).

עוד בנושא:

בבריטניה הגברים אוהבים נשים חזקות בתפקידים ניהוליים, כשבראש הרשימה תמצאו נשים שעובדות כמנהלות פיתוח עסקי. הנשים מעדיפות גברים אמיצים, חזקים ומצילי חיים - ובחרו במקצוע המתבקש כבאות. במקום השני, בדומה לאוסטרליה, המקצוע הגברי הנחשק ביותר הוא מורה. אצל הנשים, אלה דווקא הרקדניות שלוקחות את המקום השני.

בארה"ב נתקלנו בכמה הפתעות. במקום הראשון ברשימת המקצועות הגבריים תמצאו את מעצבי הפנים (באמת? למה?). המקצוע הנשי המבוקש ביותר הוא אחות מוסמכת, שזה דווקא נשמע לנו כמו פנטזיה ריאלית יותר. אולם, במקום השני ברשימת המקצועות הנשיים תמצאו רופאות שיניים, שזה כלל לא מובן מאליו שאישה שמתעסקת כל היום בפיות של אנשים תיראה לכם אטרקטיבית.

ברשימה האמריקאית ישנם הבדלים משמעותיים בין הגברים לנשים. אצל הנשים אלה דווקא המקצועות המסורתיים שנחשקים יותר ואצל הגברים אלה המקצועות שדורשים יותר יצירתיות, כמו עיצוב פנים, יחסי ציבור, הפקה ועיצוב גרפי. הסטריאוטיפיזציה קיימת בעיקר אצל הנשים. המקצועות הנשיים הנחשקים ביותר הם נתינת שירות וטיפול - אחיות, מורות, מלצריות וכדומה. המקצועות של הגברים, לעומת זאת, נעים בין כאלה הרחוקים מהתפקיד המגדרי שלהם, כמו מעצבים, וטרינרים ומורים - לבין מסורתיים יותר כמו עורכי דין, טייסים, כבאים או פרמדיקים. עוד ניתן לראות שמקצוע היזמות, שנחשב כביכול כמקצוע "גברי", הוא אטרקטיבי יותר אצל הנשים מאשר הגברים. לעומת זאת, בעוד גברים טייסים מצאו עצמם במקום מוביל ברשימה - נשים טייסות כלל לא נכנסו אליה.

ברשימות תמצאו גם כמה מקצועות ביזאריים כמו מדריך צלילה וגאולוג אצל הגברים וטכנאית רנטגן ושליחות דיפלומטיות אצל הנשים. נסו לאתר את המקצוע שלכם ברשימות. אם הוא לא שם ואתם עדיין רווקים - עכשיו זה בטח ברור לכם למה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully