וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלכם ברשימה? 10 מכשירי האנדרואיד הכי חזקים בעולם

6.9.2018 / 10:43

ביצועים בסמארטפון זהו פרט שמטריד לא מעט אנשים, בין אם אלו גיימרים או כאלו שעובדים עם הסמארטפון ורוצים את הסמארטפון המהיר והמתקדם ביותר. חברת אנטוטו, המספקת בדיקות ביצועים למאות אלפי סמארטפונים, חושפת את 10 מכשירי האנדרואיד המתקדמים בעולם.

משחק סמארטפון. ShutterStock
הסמארטפונים החזקים בעולם עם הביצועים הטובים ביותר/ShutterStock

ההדלפות הראשונות של הסמארטפונים, לפחות בגזרת הביצועים, מגיעות תמיד מאנטוטו, אפליקציה לבדיקת הביצועים של הסמארטפון. החברה אוספת לא מעט פרטים על הביצועים, על דגמי המכשיר ועל החומרה שיש בסמארטפונים בשוק. החברה מספקת בדיקות ביצועים למאות אלפי משתמשים וכשאתם רוצים לראות איפה הסמארטפון שלכם ברשימת הביצועים, זו האפליקציה המוסמכת לכך. כעת החברה חושפת את מכשירי האנדרואיד החזקים בעולם.

עקבו אחרי וואלה! TECH גם באינסטגרם

הבדיקות בוצעו בחודש אוגוסט האחרון ומדובר בבדיקה מקיפה שכוללת את כל המכשירים בעולם, לרבות המכשירים הסינים שמככבים ברשימה. עוד את האייפון לא תמצאו ברשימה מכיוון שהרשימה מתמקדת בעיקר במכשירי האנדרואיד, אך יש לנו הרגשה שאם הבדיקה הייתה מתבצעת באייפון, לא מן הנמנע שהוא היה במקום הראשון, הודות לשילוב המצוין בין התוכנה לחומרה.

במקום הראשון מככב סמארטפון הגיימינג האימתני של חברת שיאומי. החברה הכריזה לשעבר על ה-PocoPhone, סמארטפון שלוקח את החומרה המתקדמת של ה-Mi 8, מכשיר הדגל וכולל בתוכו חומרה זהה ואליה מצטרף גם קירור מים. אולם החברה הציגה סמארטפון אימתני יותר בחודש אפריל שכולל את החומרה העדכנית והחזקה ביותר. לסמארטפון ערכת השבבים סנאפדרגון 845, 8 גיגה זיכרון ראם, מסך בגודל 5.99 אינץ' ברזולוציית Full HD+, סוללת 4,000 מיליאמפר-שעה ומערך צילום כפול שנחשב למתקדם במיוחד. הסמארטפון של שיאומי זכה לניקוד הגבוה של 292,887.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שיאומי פוקופון. יח"צ,
מכשיר הפוקופון של שיאומי - במקום הראשון ברשימה/יח"צ

במקום השני נמצא המייזו 16 פלוס שהושק בחודש אוגוסט האחרון וכולל גם הוא את ערכת השבבים סנאפדרגון 845, 8 גיגה זיכרון ראם, מסך בגודל 6.5 אינץ' ברזולוציית FullHD+, סוללת 3,750 מיליאמפר-שעה ומערך צילום כפול מתקדם של חיישן 20 מגה - פיקסל וחיישן נוסף של 12 מגה - פיקסל. המייזו 16 פלוס צמוד בניקוד אל הסמארטפון של שיאומי וקיבל 291,025 נקודות במבחן.

מייזו 16. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
המייזו 16 - מקום שני ברשימה/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

חברת Smartisan לא מוכרת במיוחד בישראל או בעולם מכיוון שמדובר בחברה סינית שהצליחה להתברג אל המקום השלישי ברשימת המכשירים המתקדמים ביותר. לסמארטפון ערכת שבבים סנאפדרגון 845, 8 גיגה זיכרון ראם ועד ל-1 טרה זיכרון אחסון. עוד לסמארטפון מסך בגודל 6.17 אינץ' ברזולוציית FullHD+, סוללת 3,600 מיליאמפר-שעה המערך צילום כפול מתקדם. הסמארטפון נמכר כרגע רק בסין וזכה לניקוד 289,490.

במקום הרביעי נמצא הסמארטפון הסיני Vivo Nex, אחריו במקום החמישי ה-Xiaomi Mi 8 Explorer, המהדורה המתקדמת ביותר של מכשיר הדגל של שיאומי הכוללת קורא טביעות אצבע בתוך המסך. במקום השישי ה-Oppo Find X שגם הוא מיוצר על ידי חברה סינית פופולרית, אחריו במקום השביעי ה-OnePlus 6 שנמכר בישראל. במקום השמיני ה-Galaxy Note 9 שהושק בחודש שעבר והגיע לישראל בצמוד להשקה העולמית. במקום התשיעי ה-Mi 8 ואחריו ה-MI Mix 2S, סמארטפון הקונספט הפופולרי של חברת שיאומי.

הסמסונג גלקסי נוט 9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הנוט 9 של חברת סמסונג - הגיע למקום השמיני והמכובד/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully