וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2-5 ימים עד שהחבילה תגיע: עלי אקספרס מתקרבת לישראל

6.9.2018 / 11:33

כבר לא צריך להמתין חודש ימים עד שהחבילה תגיע: נראה שבעלי אקספרס החלו להתקרב לישראל ופתחו מחסן ראשון בקפריסין. המוצרים שישלחו משם, יגיעו אליכם עם שליח עד הבית, תוך יומיים עד חמישה ימים בלבד. כל הפרטים על המחסן החדש של עלי אקספרס ואילו מוצרים תוכלו לרכוש

עלי אקספרס. ShutterStock
עלי אקספרס מתקרבת יותר לישראל ותחל להציע משלוחים תוך 5 ימים בלבד/ShutterStock

בזמן האחרון נראה שלא מעט אתרי סחר מקוונים כמו אמזון, שמו את ישראל על המפה. זה התחיל במבצעים בחינם של אמזון לישראל, כשלא הגבילה על הסכום והמשקל של המשלוחים, אחר כך היא הפסיקה עם המבצע והחלה להציע משלוחים בחינם לישראל כל עוד סל הקניות יעמוד על 75 דולרים בלבד. זה רק עניין של זמן עד שבאמזון יקימו מחסן בישראל או במדינה שכנה ויתחילו להציע משלוחים מהיום למחר, בדיוק כמו בארצות הברית. שמואל גרול, מנהל קבוצת OutTravel, "המסע שלכם לקניות ברשת", סיפר כי עלי אקספרס החלה לבצע משלוחים מהירים תוך יומיים עד חמישה ימים.

עקבו אחרי וואלה! TECH גם באינסטגרם

לפי דבריו של גרול, נראה שחברת המשלוחים הישראלית Exelot, פתחה מחסנים בקפריסין על מנת לבצע משלוחים ללא מע"מ ובמהירות לישראל. כרגע המחסן מכיל שני מותגים ספציפיים ולא מן הנמנע שנראה עוד מותגים של חברות סיניות שישלחו לישראל תוך יומיים עד חמישה ימים. "זה מוצג כאילו זה נשלח מישראל אך לא באמת כך, המחסן בכלל בקפריסין. המטרה שלהם היא ה-11.11, יום שישי השחור, ה-Black Friday כשהם ינסו להכניס כמה שיותר חברות שיאחסנו במחסן, על מנת שיוכלו לתת מענה מהיר ביום החג".

עוד סיפר כי נראה שעלי אקספרס תנסה להתחרות במשלוחים של אמזון, כשהמחסן בקפריסין יוכל לספק מענה מהיר למשלוחים לישראל. "מדובר בשליח עד הבית, משהו שלא היה אף פעם בעלי - אקספרס. הם מנסים להתחרות באמזון וגירבסט בכל מה שקשור לענייני המשלוחים". לעלי אקספרס לא מעט שיתופי פעולה עם חברות ישראליות כמו ישראכרט שהנפיקו יחדיו את כרטיס האשראי המיוחד המעניק הנחות ושיתוף הפעולה עם דואר ישראל בפורים, כשהבטיחו שהתחפושות יגיעו תוך יומיים עד חמישה ימים לבית הלקוח.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עלי אקספרס DEKO. צילום מסך, צילום מסך
משלוח לישראל מעלי אקספרס תוך פחות משבוע/צילום מסך, צילום מסך

מבדיקה קצרה, מצאנו שהציוד של חברת DEKO הסינית נמצא כבר במחסנים בקפריסין. מדובר במברגות, מקדחות וכלי עבודה נוספים הנמכרים במחירים משתלמים שנעים בין 34 דולרים ועד ל-70 דולרים למברגה ועוד. לא מן הנמנע שבימים הקרובים נראה עוד ועוד מוצרים וחברות שיגיעו למחסן בקפריסין ויחלו להישלח לישראל תוך יומיים עד חמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully