וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תעשו את זה בבית, באמת: היוטיובר הכניס את האייפון לבלנדר ושתה אותו

6.9.2018 / 11:58

אתם חייבים לצפות בסרטון: היוטיוברים עושים הכל כדי להרוויח צפיות ועוקבים. אחד מהיוטיוברים הידועים בהריסת סמארטפונים, לקח את האייפון שלו, הכניס אותו לבלנדר ושתה אותו עם קש. הקש אמור לסנן רעלים ונראה שכעת היוטיובר בחיים, צפו בסרטון

אי פעם תהיתם מה הטעם של אייפון? ניסיתם פעם לשתות את הסמארטפון שלכם? בכן, מישהו עשה זאת ואפילו יותר מזה, תיעד את הכל והעלה לרשת. בשביל מה? כדי להרוויח צופים ועוקבים נראה שבעולם של היוטיוברים תמיד יהיו את אלו שירצו לקחת את התוכן שלהם צעד אחד קדימה. בזמן שהרבה רעיונות כבר יושמו בערוצים אחרים, הם תמיד מנסים לחדש עם אתגר שונה, תנועת ריקוד חדשה ובמקרה של היוטיובר שעליו אנחנו מדווחים, הוא ניסה לשתות את הסמארטפון.

עקבו אחרי וואלה! TECH גם באינסטגרם

טאראס מקסימוק, יוצר ערוץ היוטיוב "TechRax" הוא כנראה היוטיובר המעצבן ביותר ברשת כשהוא מוכר בהריסת סמארטפונים כשהוא הפיל לא פעם סמארטפונים ממקומות גבוהים במיוחד. בסרטונים אחרים השתמש בכל מה שעמד לרשותו, החל ממים רותחים ועד דינמיט, כדי לבחון את גבולות מכשירי האייפון. האחרון מביניהם הראה את מקסימוק מכניס לבלנדר את האייפון 10 שעלותו כ-4000 שקלים וטוחן אותו לשבבי מתכת ופלסטיק. לאחר מכן, העביר את תכולת המיכל לכלי מלא במים, מה שגרם להם להפוך לתמיסה אפורה ומבעבעת אותה הוא ניסה לשתות.

כמובן ששתיית הנוזל עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך שבמקרה הטוב יכול להסתיים בהרעלה. התמיסה הייתה מורכבת ממתכת רעילה לאכילה ויתרה מכך, גם מחלקי סוללת הליתיום, שכידוע רעילה לא פחות. ולכן מקסימוק השתמש במכשיר בשם "LifeStraw", שתפקידו לסנן מים מזוהמים לכדי מים ראויים לשתייה על מנת לשתות את שרידי האייפון שלו. האם מדובר בכלל בתוכן שיווקי של היוטיובר והכל ערוך, כדי לקדם את הקש של חברת LifeStraw?

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אייפון נשרף על ידי 11 קילוגרמים של אבק שריפה. צילום מסך, צילום מסך
אייפון 7 מול כ-11 קילוגרמים של אבק שריפה. מי ינצח?/צילום מסך, צילום מסך

למרות זאת, לא בדיוק ניתן להבטיח במאת האחוזים שאלו לא יכילו חומרים רעילים. זו אינה הפעם הראשונה שמקסימוק עולה לכותרות. ב-2016 זרק את האייפון 7 שלו מהבורג' ח'ליפה, הבניין הגבוה ביותר בעולם השוכן בדובאי ורק שנה לאחר מכן ניסה להעמיד את האייפון מול כ-11 קילוגרמים של אבק שריפה ובאופן מפתיע הוא שרד. אנחנו מזכירים וממליצים שוב: אל תעשו את זה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully