וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-59,900: המקרן החדש והמטורף של הייסנס מושק בישראל

7.9.2018 / 9:25

את טכנולוגיית מסכי הלייזר של הייסנס ראינו עוד כשביקרנו במפעלים שלהם בסין ובתערוכת IFA שהתקיימה בשבוע שעבר, זכינו לראות דגם משופר עם כמה שדרוגים מעניינים. כעת הייסנס מביאה את המקרן החדש לישראל עם מסך בגודל 100 אינץ' ובמחיר המתחיל ב-59,900 שקלים

גיא אדרי מנכל הייסנס ישראל משיק את טלוויזיית המקרן החדשה. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
גיא אדרי, מנכ"ל הייסנס ישראל, בהשקת מסך הלייזר של החברה בארץ/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

באירוע שערכה אמש (ד'), יבואנית המותג הייסנס בישראל, חברת אקזיט אלקטרוניקה, השיקה בישראל את מקרן הלייזר החדש של החברה ברזולוציית 4K המאפשר צפייה על מסך גדול בטווח קצר במיוחד. כבר ראינו בעבר מקרנים לטווח קצר ועל הנייר, הטכנולוגיה הזו היא לא חדשה כלל. עם זאת, הייסנס מצליחה לייחד את עצמה בכך שמצליחה להגדיל את המסך ביחס למרחק המקרן עצמו מהקיר. גרסת ה-100 אינץ' של המקרן החדש זמינה כבר עכשיו לרכישה בישראל תמורת 59,900 שקלים, כשהדגמים בגודל 80 ו-88 אינץ' יגיעו במהלך השנה הקרובה. עוד נאמר באירוע שמסך הדגל, הגרסה בעלת המסך בגודל 150 אינץ', תגיע ככל הנראה רק בעוד שנה לפחות.

>> עקבו אחרינו גם באינסטגרם

הטכנולוגיה מאחורי המקרנים החדשים מוכרת לנו דווקא מעולם הקולנוע ובמיוחד מ-IMAX. קונסולת הטלוויזיה של הייסנס משלבת זוג לייזרים בצבעים אדום וכחול ובאמצעות טכנולוגיית ה-DLP, הפועלת על ידי מראות שמכוונות את האור מחדש, מצליחה לייצר ולהציג תמונה על גבי המסך. את המקרן ראינו לראשונה כשביקרנו במרכז הפיתוח של החברה בסין ועוד אז הכינו אותנו להגעתו לישראל. עוד בתערוכת IFA שהתקיימה בשבוע שעבר זכינו לקבל הצצה למקרנים החדשים וגם לטלוויזיות הדגל החדשות של החברה שיגיעו לישראל בקרוב.

טלוויזיית המקרן החדשה של הייסנס. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
מקרן הלייזר החדש של הייסנס/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

כמו כן, בקופסת המקרן נמצא מערכת סאונד בשיתוף עם מותג האודיו JBL הכוללת 14 רמקולים וסאבוופר אלחוטי. גיא אדרי, מנכ"ל הייסנס ישראל, שיתף באירוע ההשקה את חזון החברה לעתיד עולם המקרנים. לטענתו, נוכל לראות בשנים הקרובות מקרנים ממש כמו הלייזר TV בגדלים קומפקטיים יותר שיאפשרו ניידות גבוהה דיו כדי לקחת אותם איתנו לכל מקום. כאמור, טלוויזיית הלייזר של הייסנס זמינה כבר עכשיו לרכישה בגודל 100 אינץ' תמורת 59,900 שקלים.

השלט של טלוויזיית המקרן החדשה של הייסנס. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
השלט של טלוויזיית המקרן החדשה של הייסנס/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully