וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני ההשקה: האייפדים החדשים דולפים

7.9.2018 / 9:47

מוכנים לראות את האייפדים לפני ההכרזה? אפל תקיים ב-12 לספטמבר את האירוע שבו תכריז על האייפונים החדשים ולצידם, גם על האייפדים המעודכנים שיגיעו עם עיצוב שדומה לאייפון 10. מעצב סדרתי לקח את השמועות צעד קדימה וחיבר אותן לתמונות שעשויות להיות האייפד הבא

רגע לפני ההשקה, עיצוב האייפד פרו הבא הודלף בסרטון חדש ואם הוא מתקרב במעט למה שאפל הולכת להציג לנו בחודשים הקרובים, בהחלט יש למה לצפות. גל השמועות להשקות השונות של אפל ב-12 לספטמבר, גובר מיום ליום כשבאירוע ההשקה המיוחל יוצגו האייפונים החדשים. לצידם, אנו צפויים לראות 2 דגמים חדשים בסדרת האייפד פרו - האחד יהיה בגודל 11 אינץ' ואילו השני בגודל 12.9 אינץ'. בעוד שההדלפות לא מציינות אם הם אכן יושקו באירוע ההכרזה שבשבוע הבא, ניתן להגיד בביטחון שנראה אותם עד סוף השנה, כי הרי אפל חייבת לחדש ולעדכן, במיוחד קטגוריה כזאת הנחשבת להצלחה מסחררת עבור אפל.

>> עקבו אחרינו גם באינסטגרם

אחד מאתרי ההדלפות הפופולריים בעולם, "Onleaks" שיתף לאחרונה סרטון המציג את מה שלטענתו יהיה עיצוב האייפד החדש. את הסרטון הוא יצר בעצמו על פי ההדלפות והשרטוטים שפורסמו בחודשים האחרונים והתוצאה מרשימה ויש הטוענים כי גם מדוייקת. מלבד מסגרת דקה יותר מאי פעם, אפל בחרה להחליף את העיצוב המעוגל של מכשירי אייפד בעיצוב שטוח ומרובע. כמו כן, בהתבסס על ההדלפות הללו המשקפות כביכול כיצד אמור להיראות האייפד החדש על פי שרטוטים מודלפים ולא על פי דמיון, נראה כי הדגמים החדשים יקבלו את פסי האנטנה של מכשירי האייפון, בזמן שהדגמים הנוכחיים כוללים קו אנטנה בודד בחלקם התחתון. עוד נראה כי המחבר החכם לאביזרים הועבר לחלקו האחורי של האייפד בעוד שמחבר הטעינה נותר במקומו בחלקו התחתון.

נראה שעדיין יש דבר אחד שנשאר בגדר מסתורין בדו"ח האחרון: הסרטון אמנם מציג את עיצוב האייפד החדש אך הוא נכשל בלהסביר על העיוות החדש שניתן לראות בבירור בצד המכשיר. רבים מעריכים כי הוא עשוי להיות המיקום החדש עבור מגש הסים. עוד כפי שניתן לשים לב, המסגרת אמנם קטנה באופן משמעותי מהדגמים הקודמים, אך היא עדיין גדולה דיו על מנת להכיל את חיישני ה-Face ID והמצלמה הקדמית ללא צורך במגרעת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אייפד פרו הדלפה 2018. צילום מסך, צילום מסך
האם כך יראה האייפד פרו החדש?/צילום מסך, צילום מסך

עוד תעלומה, היא השימוש ב-Face ID. אמצעי אבטחה ביומטרי שהוצג באייפון 10 ועמו ניתן לפתוח את האייפון כשהמשתמש מסתכל אליו. כלומר, האם נוכל לשחרר את הנעילה גם בשימוש לאורך וגם בשימוש לרוחב הודות לדור השני של טכנולוגיית הנעילה? כאמור, אפל צפויה לאשר את המידע עד סוף השנה ואולי אפילו נוכל לקבל הצצה לאייפדים החדשים כבר באירוע ההשקה שיערך בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully