וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בצבע לבן: המצלמה החדשה של גו פרו הודלפה

7.9.2018 / 11:20

עברה כמעט שנה מאז שראינו את הדגם השישי בסדרת ההירו של מצלמות גו פרו ולכן צפוי שנראה ממש בקרוב את הדגמים חדשים והמשודרגים. עובר אורח הביט אל העמדה שלהם בחנות ונדהם לגלות פרסומת למצלמה שטרם הושקה. האם זו המצלמה החדשה של החברה?

גו פרו הירו 7 הדלפה. צילום מסך מרדיט, צילום מסך
סדרת גו פרו הירו 7 מודלפת - בפעם הראשונה גם בצבע הלבן/צילום מסך, צילום מסך מרדיט

המצלמות החדשות של חברת גו פרו דלפו לרשת ולא, לא על ידי מדליפים ידועים באינטרנט או משמועות לא מבוססות, אלא מאחת מרשתות הקניות הגדולות בעולם. נראה שבעולם המודרני כבר לא נזכה למצוא מוצר טכנולוגי שלא הודלף לפני אירוע ההכרזה שלו והפעם תחת אור הזרקורים נמצא את חברת גו פרו והמצלמות החדשות שלה, אותם תכננה להציג בסוף החודש, והמקור דווקא די מפתיע. עובר אורח חלף על פני עמדת גו פרו ברשת "Best Buy" שבארצות הברית כשראה על המסכים מוצר שבאופן מוזר לא נמצא על המדפים ובפועל, גם בכלל לא הושק. ולמרות שחלק גדול מהתמונות מאז נמחקו, משתמש רדיט הספיק לעלות סרטון שמציג לכאורה את מצלמת הגו פרו 7 החדשה.

>> עקבו אחרינו גם באינסטגרם

בהנחה שהמידע בסרטון נכון, הגו פרו 7 תהיה זמינה במגוון רחב של צבעים ובפעם הראשונה גם בלבן. העיצוב נראה זהה כמעט לחלוטין לזה של ה-Hero 6, שבעצמה לא היוותה שינוי עיצובי גדול מהדגם הקודם. עוד נראה כי הדגם השחור יהיה היחיד לקבל מסך מקדימה, בזמן שהדגם הלבן והדגם הכסוף לא. לצערנו, אם היה שקף המציג את הנתונים המלאים של המצלמות החדשות, לא זכינו לראות אותו. הדבר היחיד שידוע לנו כרגע מתוך הנתונים הטכניים הוא שהמצלמות החדשות יהיו עמידות בפני מים בעומק של עד עשרה מטרים.

גו פרו הירו 7 הדלפה. צילום מסך, צילום מסך
עמיד במים בעומק של עד עשרה מטרים/צילום מסך, צילום מסך

אתר "The Verge" ציין כי גו פרו נמצאת כרגע בשלב מעבר ובשנה שעברה היא חתכה את מספר הדגמים שלה לשלושה בלבד לעומת הדגמים הקודמים, מה שאומר שהשנה לא נזכה לראות עדכון משמעותי. יש עדיין המון דברים שאנו לא יודעים על המצלמות החדשות של גו פרו, אך למזלנו לא נראה שנהיה חייבים לחכות עוד הרבה כדי לגלות הכל. עברה כמעט שנה מאז שראינו את הדגם השישי בסדרת המצלמות של החברה ולכן אנו מצפים שהשדרוג השנה יגיע עוד בחודש הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • גו פרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully