וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפעמים החגיגה נגמרת: אמזון מפסיקה את המשלוחים בחינם לישראל

8.9.2018 / 13:53

זה התחיל טוב מדי כשאמזון ביצעה משלוחים חינם לישראל ללא הגבלה על גודל החבילה או המשקל ואחר כך קיבל תפנית שבה על סל הקניות להיות 75 דולרים לפחות והמוצרים ימכרו דרך אמזון. כעת, אמזון ביטלה את המשלוחים בחינם לישראל אבל יש גם בשורות טובות

אמזון. ShutterStock
לפעמים החגיגה נגמרת וזה ממש מבאס./ShutterStock

צרכני אמזון? יש לנו בשורות רעות, החל מהיום (שבת) החברה הפסיקה לבצע משלוחים לישראל. לפני כחודשיים התבשרנו שאמזון תבצע משלוחים לישראל בחינם, תחילה המשלוחים היו ללא הגבלה על גודל החבילה או המחיר וניתן היה להזמין כל דבר, לרבות טלוויזיות, במשלוח חינם לישראל. כמה שבועות אחר כך, שינתה אמזון את המדיניות ואפאשרה לבצע משלוחים בחינם לישראל רק על מוצרים שנמכרים דרכה ומחיר סל הקניות צריך להיות 75 דולרים לפחות. זהו היה חודש וחצי שבו אמזון אפשרה ללא מעט ישראלים לרכוש מוצרים עם משלוח בחינם, עד הבית ונראה כי כבר המשלוחים בחינם, הפכו למדיניות קבועה של אמזון. בני בוכניק, מנהל קבוצת "כזה אני רוצה" כתב בפוסט שבו בישר על הפסקת המשלוחים כי אולי מדובר בהערכת שוק של אמזון, כשכעת היא עשויה לנתח את השוק הישראלי ולבדוק כיצד להחליט בהמשך.

לפני שנה השיקה רשת הכלבו טרגט, משלוחים לישראל בחינם וללא הגבלה. אחרי כמה ימים שבהם ישראלים הסתערו על האתר, החליטו בטרגט להפסיק את המשלוחים ולזכות את הצרכנים שהמשלוחים שלהם טרם יצאו לעד. אחרי שאמזון הגבילה את הנפח, משקל, סוג המוצרים וסכום מינימלי, נראה שזה לא באמת הפריע לאמזון לעמוד בביקוש ובקצב של המשלוחים לישראל.

אמזון מפסיקה את המשלוחים. צילום מסך, צילום מסך
הישראלים הסתערו על המשלוחים בחינם ועכשיו יצטרכו לשלם./צילום מסך, צילום מסך

אמזון בניהולה של ג'ף בזוס, המנכ"ל והמייסד, הפכה לפני כמה ימים לחברה השנייה בהיסטוריה שמגיעה לשווי של טריליון דולרים, כשהמניה של החברה נסקה ב-110 אחוזים בשנה החולפת. אמזון עושה זאת חודש ימים אחרי שחברת אפל הגיעה לשווי של טריליון דולר. בזוס הקים את החברה במוסך ביתו בסיאטל לפני כ-24 שנים והחל לפעול כחנות ספרים אינטרנטית. כיום, מדובר במעצמה שמספקת משלוחים בארצות הברית ובמדינות נוספות.

עלי אקספרס מכוונת להיכנס לשוק הישראלי

לאחרונה דיווחנו על כך שחברת עלי אקספרס משתפת פעולה עם חברת המשלוחים אקסלוט הישראלית ובעלי אקספרס פתחו מחסן בקפריסין שעליו אחראית חברת אקסלוט. המשלוחים לישראל מתבצעים תוך יומיים עד שלושה עם משלוח עד הבית. בשלב זה המוצרים שנשלחים הינם של חברת iLife המייצרת שואבי אבק רובוטים ומקדחות ומברגות של חברת Deko הסינית. ייתכן ובימים הקרובים נראה עוד ועוד מוצרים שיגיעו למחסן בקפריסין ולא נצטרך לחכות עבורם חודש שלם.

מה עושים עכשיו?

אמזון עדיין מבצעת משלוחים לישראל אבל בתשלום. במידה ואתם מנויי Prime, בחלק מהמצבים כמו לדוגמה משלוחים מבריטניה או מארצות הברית על מוצרים מסויימים, תוכלו ליהנות מהנחה משמעותית במשלוחים. הפלטפורמה של המשלוחים לישראל עדיין קיימת, רק לא בחינם. במידה ואתם רוצים להזמין מוצר גדול שלא נשלח לישראל, תמיד תוכלו לעשות זאת דרך אתרי השילוח השונים כמו DealTas או Mustop כשהם מספקים כתובת מקומית בארצות הברית אליה אתם שולחים את המוצרים והם ישלחו כל מוצר, כמעט ובכל גודל, אליכם עד הבית.

האם הזמנות שטרם הגיעו יבוטלו?

כל מה שהזמנתם מאמזון בתקופת המבצע, ישלח אליכם עד הבית. במידה והמוצר לא יגיע, תמיד אפשר לפנות אל שירות הלקוחות של אמזון הנחשב לזריז ומקצועי. הם כבר ידאגו לאתר את החבילה שלכם במידה ולא הגיע או לחילופין, לזכות.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully