וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים בסך של עד 1,500 שקלים ונופש ברודוס: המתנות המפנקות לחגים בחברות ההיי-טק

9.9.2018 / 9:59

מתנות בשווי של 1,500 שקלים או שוברים, נופש ברודוס, חופשה באילת ותרומה לעמותות. חברות ההיי-טק כהרגלן, פינקו את העובדים לקראת ראש השנה והעניקו שוברים ומתנות שיגרמו לכם לקנא בשובר שקיבלתם מהעבודה. כרגיל, איתרנו את החברות השוות וחזרנו מתים מקנאה

חברות ההיי-טק מנהלות מאבק תמידי למשוך עובדים איכותיים ופועלות בכל הדרכים האפשרויות לגייס ולשמר את העובדים הקיימים. בין אם אלו משרדים מפנקים, משכורות גבוהות, תכניות עם מענקים שווים לחברים שיביאו עובדים שיתקבלו לחברה וכמובן שוברים בחגים. בחברות ההיי-טק רק מחפשים הזדמנויות לפנק את העובדים ולעשות הכל כדי שירגישו חלק מהחברה. כך לדוגמה דיווחנו בעבר על מענקים של עד 7,000 דולרים על גיוס עובדים ואם זה לא מספיק, במונדיאל האחרון שהתקיים, לא מעט חברות היי - טק קיימו הקרנות מיוחדות עם בירות, פיצות, פרסים כשבחברת וייבר אף נשלחו העובדים לטיול בין 3 ימים לסרדיניה לצפייה במשחקים.

אם התלהבתם מהשובר שקיבלתם מהעבודה לחג, אז חכו שתשמעו על השוברים והמתנות שקיבלו העובדים בחברות ההיי -טק. חלק מהחברות לא הסתפקו רק בשוברים והחליטו להעניק לעובדים גם חופשה ברודוס, באילת או מתנות בשווי של 1,500 שקלים. עוד חברות החליטו גם להעניק שי צנוע יחסית לעובדים ולתרום בין אם זה ברכישת שי מעמותות או תרומה של אלפי שקלים לארגון "לתת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully