וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית בשבועיים האחרונים: משתמשי פלאפון מדווחים על תקלות ברשת

11.9.2018 / 17:06

על תקלת הענק של פלאפון שמענו בשבוע שעבר. מאות אלפי לקוחות נותרו ללא היכולת להוציא ולקבל שיחות כשהתקלה נמשכה כמעט יום שלם. ולמרות התיקון וההבטחה לפיצוי, נראה ששוב המשתמשים מתלוננים. פלאפון בתגובה: "החברה מבצעת בדיקות מקיפות להערכת המצב"

עריכת וידאו: ניר חן

רק שבוע לאחר שדיווחנו על תקלת הענק בפלאפון שהשאירה מעל ל-400 אלף ישראלים מנותקים מרשת סלולרית במשך כיממה. רק שבוע עבר מאז ההתנצלות הרשמית של החברה ועשרות ישראלים מדווחים שוב ברשתות החברתיות על קריסת הרשת הסלולרית בטענה שאינם מצליחים לבצע ולקבל שיחות וכן להשתמש בשירותי האינטרנט של החברה.

חברת פלאפון אישרה כי שוב ישנם שיבושים ברשת: "בשעה האחרונה נרשמים שיבושים ברשת פלאפון. החברה מבצעת בדיקות מקיפות להערכת המצב. נמשיך לעדכן בשעה הקרובה"

שיחה עם נציג פלאפון: "נעשו רעננונים למכשירים וכנראה שזה נתקע או משהו... קצת הסתבך". אתר רשמי
לקוחות מדווחים שוב על תקלה ברשת/אתר רשמי

על תקלת הענק דיווחנו בשבוע שעבר - אותה תקלה שהשביתה מאות אלפי מנויים של הרשת הסלולרית. "אני מתנצל בפני הלקוחות", כך פתח רן גוראון, מנכ"ל חברת פלאפון את מסיבת העיתונאים שקיים בשבוע שעבר בעקבות התקלה שהשביתה את קווי החברה במשך כיממה. לדבריו, התקלה נגרמה בעקבות עבודת תחזוקה, כשאחד מהרכיבים עבר שדרוג ולאחר מכן התגלה שרת תקול שייצר תקלה גדולה, אותו שרת אחסן את המספרים 050-6 ו-050-7 וגרם לתקלה הגדולה.

כפיצוי חברת פלאפון הקנתה לכלל הלקוחות שהושפעו מהתקלה גלישה ללא הגבלה למשך חודש וציינה כי החבילה תתעדכן באופן אוטומטי באמצעות הודעת טקסט שתישלח למכשיר הנייד. עוד מסרה פלאפון כי ללקוחות מהמגזר החרדי, אשר אינם גולשים ברשת, תינתן הטבה חלופית הכוללת 500 דקות שיחה לחו"ל למדינות מובילות. גם במקרה זה ההטבה תותקן אוטומטית ולא מצריכה כל פעולה מצד הלקוח.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הלקוחות מגיבים לחברה ברשתות החברתיות

משתמשי החברה הוציאו את זעמם ברשתות החברתיות ועמוד הפייסבוק של הרשת פלאפון ראה מאז תחילת התקלה מאות תגובות של גולשים כועסים וכן עשרות איומים על התנתקות. "בפעם השנייה בתוך מספר ימים זה מדליק אור אדום שאתם מתחילים לפקשש בשירות ללקוח". גולש נוסף כתב: "לצערי התקלה הקודמת וגם התקלה היום הייתה גם אצלי ומספר הטלפון מתחיל בכלל ב 8".

לעומת זאת, היו גם גולשים שיצאו להגנת החברה: "אתם מגזימים באמת. החברה מפרנסת מאות משפחות ואנשים, תחכו קצת ויהיה בסדר, זו בכל זאת טכנולוגיה ולפעמים אין שליטה על מה שקורה".

משתמשי פלאפון זועמים על התקלה ברשת. צילום מסך מפייסבוק, צילום מסך
משתמשי פלאפון זועמים ברשתות החברתיות/צילום מסך, צילום מסך מפייסבוק

עדכון 17:25:
מהחברה נמסר: "חברת פלאפון מודיעה על שיפור ניכר ביציבות הרשת ובתפקודה, לאחר הודעתה על שיבושים בשעה החולפת. החברה ממליצה ללקוחות שעדיין חווים קשיים בזמינות לכבות ולהדליק את המכשירים הניידים".

עדכון 18:29:
מפלאפון נמסר: "חברת פלאפון מודיעה על יציבות ותפקוד שגרתי של הרשת. האירוע שהחל היום אחר הצהריים הסתיים נכון לשעה זו. צוותי הנדסה של החברה ומומחים מטעם חברת HPE ממשיכים לנטר ולעקוב אחר ביצועי הרשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully