וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הרביעית בשבועיים האחרונים: משתמשי פלאפון מדווחים על תקלות ברשת

12.9.2018 / 8:04

בפעם השניה ביממה האחרונה והרביעית בשבועיים האחרונים: משתמשי פלאפון מדווחים על קשיים בהוצאה וקבלת שיחות. מפלאפון נמסר בתגובה כי הנושא נמצא בטיפול של החברה ועובדי חברת HPE וכי הם מנטרים את הרשת ובוחנים את האירוע

עריכת וידאו: ניר חן

השגרה החדשה של מנויי פלאפון? לקוחות החברה מדווחים בשעות הבוקר על תקלה נוספת שהשביתה את הקווים ומונעת מהמשתמשים לבצע ולקבל שיחות טלפון. מדובר בתקלה הרביעית בשבועיים האחרונים כשהתקלה האחרונה ארעה לפני מספר שעות ונפתרה אחרי זמן קצר. התקלה הגדולה ביותר ארעה לפני שבועיים והשביתה קווים של מאות אלפי לקוחות. לדברי מנכ"ל החברה רן גוראון, בפעם הקודמת ארעה תקלה בשרתי החברה שאיחסנו את המספרים 050-6 ו-050-7, מה שגרם לתקלה אצל מאות אלפי לקוחות כשביניהם גם בכירים במשטרת ישראל ורופאים ומנתחים בקופות ובתי החולים של כללית.

בשעות הבוקר המוקדמות החלו המשתמשים לדווח על תקלות נוספות וכתבו בדף הפייסבוק של פלאפון: "שוב! פעם רביעית", "שוב תקלה ברשת פלאפון, אין שיחות יוצאות ונכנסות". המשתמשים מצידם פורקים את זעמם בדף הפייסבוק של החברה. מחברת פלאפון נמסר בתגובה: "בדקות האחרונות נרשמו שיבושים נקודתיים ברשת פלאפון. צוותי ההנדסה ומומחים מחברת HPE מנטרים ואת הרשת ובוחנים את האירוע. נעדכן בשעה הקרובה בשנית".

שיחה עם נציג פלאפון: "נעשו רעננונים למכשירים וכנראה שזה נתקע או משהו... קצת הסתבך". אתר רשמי
תקלה שניה ביממה האחרונה ורביעית בשבועים האחרונים./אתר רשמי

בתקלה הגדולה שארעה לפני שבועיים, הציעה פלאפון גלישה ללא הגבלה למשך חודש שלם לכל הנפגעים מהתקלה. הפיצוי גרם לזעם ובעיקר גיחוך מצד הלקוחות שהקו הסלולרי שלהם הושבת ואילו הפיצוי כלל לא רלוונטי עבורם כשהם במילא לא מנצלים את חבילת הגלישה שברשותם. מעבר לכך, בפלאפון הציעו למגזר החרדי שאינו גולש ברשת, פיצוי של 500 דקות שיחה לחו"ל למדינות מובילות.

עדכון 09:59:
"חברת פלאפון מעדכנת כי השיבושים שהחלו הבוקר הסתיימו נכון לשעה זו.
צוותי הנדסה של החברה ומומחים מחברת HPE
ממשיכים לנטר ולעקוב אחר ביצועי הרשת".

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully