וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורא טביעות אצבע מתחת למסך: הגרסה המשופרת של ה-OnePlus 6 נחשפת

12.9.2018 / 12:36

מסך OLED וחיישן טביעת אצבע מתחת לפני המסך הן רק כמה מהתכונות החדשות הצפויות להגיע במכשיר הדגל החדש של וואן פלוס. לאחר גל שמועות על המכשיר החדש של החברה בשבוע שעבר, וואן פלוס אישרה לאתר CNET כמה מהתכונות העיקריות הצפויות להגיע עם השקת דגם ה-6T

יצרנית הסמארטפונים וואן פלוס אישרה כי הדגם הבא של מכשיר הדגל שלה יכלול חיישן טביעת אצבע מתחת למסך. רק בשבוע שעבר הודלפה אריזת המכשיר החדש, בה היה איור שמציג באופן ברור חיישן טביעת אצבע מתחת לפני המסך, מה שאישר לכאורה כי התכונה בפיתוח תשולב ב-OnePlus 6T. הסמארטפון החדש של החברה, שישווק תחת הכותרת "שחררו את המהירות", יגיע ככל הנראה עם מעט מאוד שדרוגים חומרתיים, אך החברה מקווה לייחד את המכשיר עם קו עיצוב חדש לגמרי.

וואן פלוס 6 אריזה הדלפה. צילום מסך, צילום מסך
האריזה המודלפת של ה-OnePlus 6T/צילום מסך, צילום מסך

מלבד האיור של החיישן החדש, אריזת המכשיר שהודלפה הציגה בבירור קו עיצוב חדש שטרם יצא לנו לראות במכשירי וואן-פלוס. תחילה נראה כי במקום המגרעת הגדולה שאפיינה את ה-OnePlus 6, היא תבחר במגרעת קטנה יותר במידה ניכרת, שרוב שטחה יילקח על ידי המצלמה הקדמית. לעומת זאת, יש כמה פרטים שהיצרנית בחרה לאשר עוד טרם ההשקה עצמה מלבד החיישן. החברה סיפרה כי על מנת לאמת בהצלחה את טביעת האצבע של המשתמש, התצוגה מאירה את האזור בו אנו מניחים את האצבע שלנו.

עוד החברה שיתפה כי הטכנולוגיה הזו תתאפשר רק בסמארטפונים בעלי מסך מסוג OLED ובכך אישרה שהמכשיר החדש יכלול תצוגה כזאת. הוספת כל הרכיבים הדרושים תגרום למכשיר להיות עבה יותר בכחצי מילימטר מהדגם הקודם. את הטכנולוגיה ראינו כבר במכשירים אחרים כמו המייזו 16 החדש והיתרונות בחיישן טביעת אצבע מתחת למסך מובהרים. עם זאת, יש גם חסרון לא קטן - החיישן פועל באופן איטי יותר מחיישנים ייעודיים. המכשיר החדש יוותר על החיישן הפיזי לטובת החדש והמתקדם מתחת למסך יותר ויוסיף לכלול את נעילת הפנים המהירה מהדגם הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully