וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה אייפונים חדשים ויקרים יותר מבעבר: סיכום ההכרזות של אפל

שלושה אייפונים, שעון חכם ובלי עדכונים לאייפדים או למחשבים. מסיבת העיתונאים השנתית של אפל נגמרה בהכרזת שלושה אייפונים, ה-10R, 10S ו-10 מקס. הבשורה? המחיר התייקר ב-100 דולרים לעומת שנה שעברה. כל הפרטים ממסיבת העיתונאים של אפל

צילום מסך

בווידאו: השידור החי של אירוע ההשקה מאולפן וואלה בהשתתפות ליאור נאור, עמית לגו, שי מזרחי ואיילת צרפתי-רוזן.

רוצים לרכוש את האייפון החדש? תתכוננו לשלם יותר. חברת אפל חשפה ביום שלישי בערב (10:00 בבוקר שעון סן חוזה) שלושה אייפונים חדשים. בראשם האייפון 10S Max עם מסך בגודל 6.5 אינץ', השני 10S שהינו שדרוג של האייפון 10 הקיים והאייפון השלישי הינו האייפון 10R שיגיע עם תג מחיר של 750 דולרים ויהיה האייפון "הזול ביותר", כשהוא מציע את מרבית מהיכולות של האייפונים המתקדמים יותר. האייפון 10S ו-10S Max יהיו זמינים בגל הראשון ב-21 לספטמבר ושבוע ויום אחר כך, ב-28 לספטמבר במדינות נוספות. גם השנה ישראל לא נמצאת ברשימה אבל ניתן להעריך שנראה את האייפונים במהלך חודש אוקטובר - נובמבר.

שלושת האייפונים חולקים עיצוב כמעט וזהה לחלוטין, לאייפון 10S Max מסך בגודל 6.5 אינץ' ברזולוציית Super Retina, כלומר רזולוציית 2688X1242, עם פאנל מסוג OLED, בעוד שלאייפון 10 מסך בגודל 5.8 אינץ' ורזולוציה ופאנל זהים. לדברי פיל שילר, סמנכ"ל השיווק של אפל, מדובר במסכים הטובים ביותר שהוצגו אי פעם באייפון ולאייפון 10R יש את מסך ה-LCD הטוב ביותר בשוק כיום. מלבד האייפונים, ראינו גם עדכון חדש לשעונים שלראשונה הופכים גם לאביזר רפואי שעבר את מנהל המזון והתרופות האמריקאי אישר את השעון כאמצעי אמין ובטוח לבדיקת אק"ג. למעשה, אנשים רבים באירוע הכתירו את השעון כבשורה שיצאה מסן חוזה, מטה החברה.

עוד אפל הכריזה שגרסת ה-iOS 12 תהיה זמינה להורדה החל מה-17 לספטמבר למשתמשי האייפון והאייפד. הגרסה תהיה זמינה במכשירים החל מהאייפון 5S, SE ועד הדור האחרון ומהדור השני של האייפד מיני 2 , הדור החמישי של האייפד ועד לדור האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully