וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעתיים לפני ההכרזה: האם אפל הדליפה את האייפונים החדשים?

12.9.2018 / 17:47

אנחנו במרחק שעתיים בלבד מאירוע ההכרזה של אפל וההדלפות ממשיכות להגיע, הפעם ישירות מהחברה. נראה שבאירוע שיתקיים בשעה 20:00 שעון ישראל נזכה לראות שלושה אייפונים חדשים, כשלראשונה שניים מהם יגיעו עם 512 גיגה של זיכרון אחסון. צוות וואלה! TECH כבר בסן חוזה

עריכת וידאו: ניר חן

אנחנו במרחק שעתיים בלבד מאירוע ההשקה של אפל וכמובן שההדלפות ממשיכות להגיע. האחרונה מבניהן מגיעה דווקא ישירות מהחברה, שפרסמה בטעות את המכשירים החדשים בעמוד הבית טרם האירוע. הערב בשעה 20:00 זה קורה. על הבמה בסן חוזה, באולם "סטיב ג'ובס" שבמטה אפל החדש, יעלה טים קוק, מנכ"ל חברת אפל ואם השמועות נכונות, אנחנו צפויים לראות לא פחות משלושה אייפונים חדשים. ברחובות סן חוזה שבסן פרנסיסקו ניתן להרגיש את האווירה החגיגית ובמיוחד במרכז המבקרים של אפל שהיה גדוש באורחים ביממה האחרונה ואפשר להרגיש באוויר את האירוע שכל מעריצי אפל וגם חובבי הטכנולוגיה מחכים לו.

המידע שהודלף אישר את כל מה שאנו יודעים עד כה. כאמור, על הבמה יוצגו שלושה דגמי אייפון חדשים: האייפון XS, האייפון XS מקס והאייפון XR. השניים הראשונים יגיעו ב-3 גרסאות של זיכרון אחסון: 64, 256 או 512 גיגה של זיכרון, בעוד שהשלישי, האייפון XR, יגיע בשני דגמים בלבד, האחד עם 64 גיגה והשני עם 256. עוד החברה הדליפה את הגדלים של השעונים החכמים החדשים שלה, כשהגדול יותר יהיה 44 מילימטרים ואילו השני יהיה 40 מילימטרים, לעומת 42 מילימטרים ו-38 מילימטרים בדגמים הקודמים. אפל מאז הורידה את עמודי המוצר ונכון לכרגע, אנו לא יודעים פרטים נוספים.

צוות וואלה! TECH יהיה גם באירוע ההשקה בסן חוזה וגם כאן באולפן וואלה בתל אביב וידווח לכם על האירוע החגיגי של אפל בשידור חי.

הדלפה של האייפונים החדשים. צילום מסך, צילום מסך
האם אלה האייפונים החדשים?/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully