וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבשורה היא לא האייפונים אלא השעון: שיחקנו עם המוצרים החדשים של אפל

180 עיתונאים עמדו בתור, בצורה סבלנית ורגועה כדי לשחק ולבחון את האייפונים והשעון החדש. אנחנו היינו בין העיתונאים האלו וחזרנו מההשקה עם רשמים ובעיקר בשורה. האייפון Xs אולי הסמארטפון היקר ביותר ויש לי הרגשה שיהיה גם המבוקש ביותר, אבל הבשורה היא בכלל השעון

צלמים זמניים מורשים

כבר בשש בבוקר, המלון שבו לנו עיתונאי אפל היה ערני ועל הרגליים. כולם חיכו לשעת השין: 07:45 עולים על האוטובוס, 08:15 מגיעים לפארק אפל ובתשע וחצי נכנסים לאולם. בין לבין, נהנים מהנוף עוצר נשימה מאולם סטיב ג'ובס שמשקיף על המטה החדש של אפל ומעבירים דיווחים למדיות השונות. הכל מתקתק ועובד כמו שעון שוויצרי, או יותר נכון: כמו השעון של אפל. מרגישים את ההתרגשות באוויר, את הציפייה של כולם לראות ולגעת באייפון החדש, אף על פי שכולנו יודעים מה הולך להיות ולא צפויה שום הפתעה. למרבה ההפתעה, התור לאולם היה מבולגן אבל כיאה לעיתונאים אירופאיים ואמריקאים, הוא עבר בצורה חלקה ללא דחיפות.

>> עקבו אחרינו גם באינסטגרם

זו הייתה השקה רגועה כשהכל היה ידוע מראש למעט פרט אחד ובשונה מההשקות האחרות של אפל, היא התחילה עם הבשורה ודעכה לעיטה. זה אולי לא ישמע כמו בשורה, אבל מזעור של בדיקת האק"ג לשעון קטן, היא בשורה שעשויה להשפיע על כל הצרכנים שירכשו אותו כשתוך שלושים שניות בדיוק, יוכל הצרכן לדעת האם הבדיקה עברה בצורה תקינה, כלומר האם הלב במצב תקין. מדובר בבדיקה מדויקת שקיבלה אישור ממנהל התרופות הפדרלי בארצות הברית. אחר כך, התפנה טים קוק לדבר ולהציג את האייפונים החדשים שלמרבה הצער, השנה לא נראו שיפורים משמעותיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully