וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האפליקציה קורסת כל הזמן": משתמשי ספוטיפיי באנדרואיד זועמים על החברה

13.9.2018 / 14:25

האפליקציה קורסת, הסוללה מתרוקנת ומשתמשי ספוטיפיי באנדרואיד זועמים על האפליקציה שלא עובדת כשורה. הפורומים של החברה התמלאו בתלונות ונראה שהמשתמשים הללו גם כועסים ובצדק. 83 מיליון משתמשים משלמים מדי חודש עבור השירות הפופולרי ולא מעט מהם חווים בתקלות

ספוטיפיי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
משתמשים מדווחים על תקלות באפליקציית ספוטיפיי לאנדרואיד/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

לשירות הסטרימינג הפופולרי ספוטיפיי, כ-180 מיליון מנויים פעילים מדי חודש ומתוכם, 83 מיליון מנויים משלמים מדי חודש כ-40 שקלים, בעוד שבישראל המנוי בתשלום עולה 20 שקלים. לאחרונה התלוננו משתמשים רבים ברשתות החברתיות על כך שאפליקציית האנדרואיד קורסת, מפסיקה לנגן ועוד. "אני לא יכול לשתף רשימת שמע או שירים מבלי שהאפליקציה תקרוס", כתב אחד הגולשים. "ספוטיפיי הורסת לחלוטין את הסוללה שלי", הגיב משתמש אחר. לא מעט משתמשים התלוננו ישירות בפורום התמיכה של ספוטיפיי. תלונה אחרת חשפה שהשירים פשוט הופסקו בצורה רנדומלית. עוד משתמש טען שכשהאזין עם אוזניות, המוזיקה עברה לרמקולים.

נציג מטעם ספוטיפיי הגיב ואישר שהמקרים האלו נבדקים לעומק. "אני כאן כדי לעדכן אתכם שהעברתי את המידע לצוות ואנחנו בודקים כרגע את הנושא", אמר אחד מהנציגים מבלי שהזדהה בשמו והוסיף: "ברגע שיהיה לנו עדכון, נשתף אאותו. בינתיים, תרגישו חופשיים לעדכן אותנו במידע שאתם חושבים שיהיה רלוונטי". באותו פוסט, נציגה בשם דייזי הגיבה והודתה בכך שלספוטיפיי יש כמה בעיות שהיא צריכה לתקן. "אנחנו מבינים שהבעיות האלו תוקנו בעבר וחזרנו שנית. כרגע אנחנו נחושים לפתור את התקלות".

ספוטיפיי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
התקלות הולכות ומצטברות אך רובן טרם קיבלו תיקון/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

מרבית המשתמשים שמדווחים על התקלות משתמשים במכשירים פופולריים וחדשים כמו: גוגל פיקסל 2 XL שלא משווק בישראל, גלקסי Note 8, OnePlus 6, סמסונג גלקסי S9 פלוס ו-LG V30. אתר The Sun דיווח על המקרה וציין כי הוא פנה לספוטיפיי לקבלת תגובה אך בחברה טרם הגיבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully