וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-4,755 שקלים: כך תוכלו לרכוש את האייפונים החדשים עם משלוח עד הבית

14.9.2018 / 8:53

בעוד שתאריך ההשקה בישראל טרם ידוע, האייפונים יחלו להימכר היום (שישי) בארצות הברית וגם אתם תוכלו לרכוש אותם ולהצטייד באחד לפני כולם. את הקניה תוכלו לעשות באמצעות אחד מאתרי השילוח כשהאייפון Xs יעלה לכם החל מ-4,755 שקלים

האייפונים החדשים אייפון Xs אייפון Xr. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
האייפונים החדשים/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

האייפונים החדשים הושקו רק אתמול ובעוד שתאריך ההשקה בישראל לא ברור, תוכלו כבר היום (שישי) לרכוש אותו בהזמנה מוקדמת ואפילו לשלוח אותו לישראל. אפל ערכה ביום רביעי האחרון את אירוע השקה בו חשפה את האייפונים החדשים ואת הדגם החדש לשעון החכם שלה ובעוד שטרם נמסר צפי ההגעה לישראל של המכשירים החדשים, תושבי ארצות הברית יוכלו להזמין את האייפונים החדשים החל מהיום. במידה ולא תרצו לחכות, תוכלו לרכוש את האייפון החדש בייבוא אישי ולשלוח אותו לישראל על ידי שימוש באחת מחברות השילוח הישראליות. חברת DealTas הודיעה כי תאפשר ללקוחותיה לרכוש את מכשירי האייפון החדשים במחיר אחיד ובשילוח אקספרס עם שליח עד הבית תוך שבעה ימי עסקים.

את ה-Apple Watch החדש והאייפונים Xs ו-Xs Max תוכלו להזמין החל ממחר כשתאריך ההספקה הצפוי בארצות הברית הינו ה-21 בספטמבר. את האייפון Xr תוכלו להזמין החל מה-19 באוקטובר כשתאריך ההספקה הצפוי בארצות הברית יהיה שבוע לאחר מכן ב-26 באוקטובר. על המחירים הנקובים יש להוסיף מס מקומי, ולמרכז השילוח של Dealtas לדוגמה, תצטרכו להוסיף 6.25 אחוזים. על המחיר כולל המס יש להוסיף את המע"מ הישראלי העומד על 17 אחוזים ועלויות מכס בסך 75 דולרים. הכל מסתכם למחירים המתחילים ב-4,755 שקלים עבור מכשירי האייפון ו-1,865 שקלים עבור השעונים החכמים.

טבלת המחירים המלאה (המחירים בדולרים למעט העמודה האחרונה שבשקלים):

מחירי האייפונים החדשים בשילוח עם דילטס. צילום מסך,
טבלת המחירים בייבוא אישי ובשילוח עם דילטס/צילום מסך

שלושת האייפונים חולקים עיצוב כמעט וזהה לחלוטין, לאייפון 10S Max מסך בגודל 6.5 אינץ' ברזולוציית Super Retina, כלומר רזולוציית 2688X1242, עם פאנל מסוג OLED, בעוד שלאייפון 10 מסך בגודל 5.8 אינץ' ורזולוציה ופאנל זהים. לדברי פיל שילר, סמנכ"ל השיווק של אפל, מדובר במסכים הטובים ביותר שהוצגו אי פעם באייפון ולאייפון 10R יש את מסך ה-LCD הטוב ביותר בשוק כיום. מלבד האייפונים, ראינו גם עדכון חדש לשעונים שלראשונה הופכים גם לאביזר רפואי שעבר את מנהל המזון והתרופות האמריקאי אישר את השעון כאמצעי אמין ובטוח לבדיקת אק"ג. למעשה, אנשים רבים באירוע הכתירו את השעון כבשורה שיצאה מסן חוזה, מטה החברה.

עוד אפל הכריזה שגרסת ה-iOS 12 תהיה זמינה להורדה החל מה-17 לספטמבר למשתמשי האייפון והאייפד. הגרסה תהיה זמינה במכשירים החל מהאייפון 5S, SE ועד הדור האחרון ומהדור השני של האייפד מיני 2 , הדור החמישי של האייפד ועד לדור האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully