וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי מיליון שקלים ואספקת קנבאיס: ההצעה ההזויה ליזם המיליארדר אילון מאסק

14.9.2018 / 9:10

כל מה שהיזם המיליארדר צריך לעשות, הוא רק להשתתף בסרט פורנו ובתמורה יזכה ל-150 אלף דולרים ואספקת קנאביס, לרבות חטיפי קנאביס. ההצעה הגיעה אחרי הראיון של מאסק שבו עישן מריחואנה אל מול המצלמות

אילון מאסק מעשן ג'וינט מריחואנה קנאביס. צילום מסך, צילום מסך
אילון מאסק בראיון שלו בשבוע שעבר - מעשן קנאביס בשידור חי לעיני המצלמות/צילום מסך, צילום מסך

כחצי מיליון שקלים ואספקת קנאביס וחטיפים תמורת הופעת אורח בסרט פורנו. זו ההצעה ההזויה שקיבל היזם המיליארדר אילון מאסק. חברת הפורנו "XBlaze" פנתה במכתב למאסק לאחר שראתה את הראיון שלו בו עישן מריחואנה בשידור חי ובמכתב כינתה אותו "אדם חסר פחד", הציעה לו תפקיד משחק בסרט הפורנו החדש שלהם. התפקיד שהוצע למנכ"ל החברות SpaceX ו-Tesla לא יכלול פעילות מינית מצדו, אך בתמורה להשתתפותו יקבל 150,000 דולרים ואספקת קנאביס הכוללת חטיפים אכילים וחומרי עישון.

הצעת העבודה של מאסק הגיעה ימים אחדים לאחר שהופיע בשידור חי בפודקאסט של ג'ו רוגן, בעודו מעשן מריחואנה. "בתור המנכ"ל והמייסד של XBlaze ועם אותה אהבה להרפתקנות, אני מאמין שנוכל ליצור יחדיו סרט מדהים שישלב את האנרגיה הבלתי נגמרת שלך, הטבע המחקרי שלך והיחס שהכל אפשרי אותו אתה מפגין", כתב ג'ף דילון במכתב לאילון מאסק. עוד תיאר אותו כבעל "רוח הרפתקנית" ושאל אם המיליארדר יהיה מוכן להופיע בסרט פורנוגרפי בתפקיד שלא ידרוש ממנו לקיים יחסי מין עם אדם אחר. "בתמורה נספק לך 150,000 דולרים, אספקה יומית של ממתקי מריחואנה וחומרי עישון וזכרונות לכל החיים מיום הצילום בלתי נשכח איתנו", הוסיף דילון.

דילון המשיך וסיפר על התסריט לסרט הפורנוגרפי וכיצד הוא לוקח השראה ממיזם בניית המנהרה של מאסק. "בתור משפיע דעת קהל, יזם מפורסם ואישיות חשובה, אני מקווה שתשקול את ההצעה שלנו ותשיב לה בהקדם", כתב בסוף המכתב. מאסק שיתף בראיון שפורסם רק לפני כמה שבועות על השימוש המוגבר שלו בסמים כדי לישון. בראיון סיפר על כך שהשנה האחרונה הייתה הקשה ביותר עבורו ועבודתו גבתה ממנו שעות של בילוי עם משפחתו וחבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully