וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון המהיר ביותר: שיאומי משיקה בישראל סמארטפון גיימינג חדש

16.9.2018 / 15:16

יבואנית שיאומי, חברת המילטון השיקה היום (ראשון) את ה-Black Shark. סמארטפון גיימינג שזכה במקום הראשון במבחן הביצועים של אנטוטו. כעת הוא מושק בישראל בתג מחיר גבוה במיוחד, אולם מדובר בסמארטפון גיימינג שמגיע עם המפרט המתקדם ביותר

סמארטפון גיימינג שיאומי black shark. יח"צ,
סמארטפון הגיימינג החדש זכה במקום הראשון במבחן הביצועים של אפליקציית אנטוטו./יח"צ

אחרי השקת הפוקופון, סמארטפון הגיימינג שנמכר בישראל תחת תג מחיר אטרקטיבי של 1,699 שקלים, חברת המילטון יבואנית שיאומי, השיקה היום (ראשון) את ה-Black Shark, סמארטפון הגיימינג המתקדם עוד יותר. מדובר בסמארטפון עם הביצועים הטובים בעולם, כשאפליקציית אנטוטו המדרגת את ביצועי הסמארטפון, דירגה אותו במקום הראשון. בשיאומי טוענים כי מעבר לביצועים, העיצוב העדכני מלהיב לא מעט גיימרים ברחבי העולם כשהוא מגיע עם מסגרת אלומיניום בשילוב עם גב נח לאחיזה בצורת האות X ומסגרת מוארת בצבע ירוק זוהר.

עוד יגיע הסמארטפון עם משטח משחק ייחודי הכולל סוללה חיצונית וחיבור בלוטות'. המשטח מצורף למכשיר, משפר את נוחות האחיזה ואת חווית המשחק בסמארטפון. ל-Black Shark מסך בגודל 5.9 אינץ' ברזולוציית Full HD וביחס תצוגה 18:9. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845 העוצמתית, לצד 8 גיגה זיכרון ראם ו-128 גיגה לאחסון פנימי. את כל זה מפעילה סוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה. הבעיה העיקרית עם סמארטפונים כאלו היא בהתחממות בעת מאמץ. אולם בשיאומי פיתחו קירור מים שמשולב בתוך המכשיר וימנע מהתחממות קיצונית, בדומה לפוקופון.

ל-Black Shark מערך צילום כפול הכולל שני חיישנים של 20 מגה פיקסל ו-12 מגה פיקסל כשלשניהם מפתח צמצם f/1.75, ככל שהמספר במפתח הצמצם נמוך יותר, כך נכנס יותר אור לחיישן, מה שמאפשר צילום טוב יותר בתנאי תאורה מאתגרים. המצלמה הקדמית כוללת חיישן של 20 מגה פיקסל ומפתח צמצם f/2.2.

המחיר של ה-Black Shark הוא יוצא דופן כשהוא עומד על 2,899 שקלים, מחיר גבוהה ביחס לחברת שיאומי, כשהפוקופון שחולק מפרט כמעט וזהה עולה 1,300 שקלים פחות. את ה-BlackShark ניתן לרכוש באתרי הסחר המורשים ובהמשך בחנות הדגל בדיזינגוף סנטר תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully