וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-159 שקלים למקבוק של אפל: שיטת הליסינג החדשה של רשת אידיגיטל

17.9.2018 / 10:17

מבלי לתפוס מסגרת באשראי ומבלי לרכוש מחשב מדי שלוש שנים: רשת אידיגיטל, היבואנית הרשמית של אפל בישראל, השיקה תוכנית חדשה שבמהלכה שתאפשר לסטודנטים ליסינג על מחשבי המקבוק. המבצע זמין רק עבור סטודנטים ובמחיר התחלתי של 159 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המקבוק פרו של אפל: כעת ניתן לשכור אותו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבלי לתפוס מסגרת באשראי ואחרי שנתיים גם תוכלו להחזיר את המחשב בחזרה: רשת אידיגיטל, היבואנית הרשמית של אפל בישראל, השיקה הבוקר (ב') תוכנית חדשה שבמהלכה תאפשר לסטודנטים ולכל מי שרוצה לרכוש מקבוק של אפל ומבלי לשלם את כל שווי המחשב עם התחייבות לשנתיים בלבד ומחירים התחלתיים של 159 שקלים בחודש, כלומר 3,816 שקלים בסך הכל. איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית iDigital אמרה: "כרשת ה-APR היחידה של Apple בישראל, מצאנו לנכון לצאת במהלך חדשני שיאפשר להרחיב משמעותית את קהל המשתמשים במחשבי המק באמצעות הצעת ליסינג שתאפשר לכל סטודנט ליהנות ממק במחיר חודשי נמוך וללא סגירה של מסגרת אשראי".

למעשה הליסינג, בדומה לרכבים יאפשר לכם לשלם מדי חודש תשלום קבוע לתקופה של שנתיים. בסופה תוכלו לרכוש את המחשב בהנחה או לחילופין להחזיר אותו. איידיגיטל מציעה אחריות מלאה על המחשב למשך שנתיים.

עוד בחברה ערכו סקר ומצאו כי ישנם שני חסמים העיקריים לרכישת המקבוק: המחיר והחשש מההסתגלות למערכת ההפעלה החדשה. באמצעות המבצע של אידיגיטל, שני החסמים הללו קיבלו מענה כשמסלול הליסינג מאפשר לממן את הרכישה בתשלום חודשי נוח, מבלי לתפוס את מסגרת האשראי ועם רמת סיכון נמוכה לאור העובדה שניתן להחזיר אותו אחרי 24 חודשים ולא לשלם את כל שווי המחשב.

החסם השני היא מערכת ההפעלה שקיבלה מענה כשהסטודנטים והמשתמשים יוכלו להשתמש ולהתנסות במק בעלות נמוכה ולהחזירו בתום התקופה אם גילו כי אינו מתאים להם. עוד אידיגיטל מציעה את תכנית iExpert, מרכז הידע של אידיגיטל המציע מגוון רחב של הדרכות אישיות, לרבות תמיכה טלפונים בחינם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
השקה מקבוק פרו. יח״צ, צילום מסך
מקבוק פרו עם טאץ' באר/צילום מסך, יח״צ

הסטודנטים שירכשו את המחשב, יוכלו ליהנות מאופיס 365 בחינם דרך האתר של חברת מיקרוסופט, לצד חבילת iWork המגיעה מותקנת בחינם על המחשבים של אפל ומוצעת לכלל הרוכשים מזה כמה שנים. כאמור, בסוף התקופה יוכלו הסטודנטים לרכוש את המחשב בהנחה של 15 אחוזים אם יבחרו להרחיב את האחריות לשנתיים נוספות, כלומר ארבע שנים בסך הכל או בהנחה של 12 אחוזים ללא הרחבת אחריות. המבצעים ניתנים למימוש באמצעות הצגת תעודת סטודנט בתוקף או בהצגת מסמך רשמי ממוסד אקדמי מוכר.

למי זה מתאים?

השירות החדש שאידיגיטל מציעה יכול להתאים ללא מעט הסטודנטים שמסגרת האשראי שלהם נמוכה ואין ברשותם מזומן לרכוש מחשב של אפל במספר תשלומים בודדים. באידיגיטל מציעים לשלם באמצעות הוראת קבע, תשלום של 159 שקלים שהוא לא גבוה במיוחד, אך בסופה של התקופה תצטרכו או לשלם על היתרה או להחזיר את המחשב כשבמהלך השנתיים שילמתם 3,816 שקלים. עוד במהלך השנתיים האלו, אידיגיטל תציע אחריות מלאה בחינם. אם אתם לא מתכוונים לרכוש את המחשב בסוף התקופה, יתכן וזה לא יהיה אטרקטיבי עבורכם שכן תשלום של 3,816 שקלים הוא לא נמוך ובסכום הזה תמצאו לפטופים אחרים שיספקו מפרט דומה ויוכלו לעבוד מעל לשלוש שנים ללא שום בעיה ואף עם תחזוקה ראויה, מעל לשלוש שנים.

אולם גם הליסינג של אפל יכול להיות משתלם כשבמידה ואפל תוציא עדכון משמעותי למחשבים, ערך המקבוקים צפוי לרדת ב-3,000 שקלים, או יותר בהתאם לשינוי. עוד הוא יכול להיות משתלם אם סטודנטים רוצים לרכוש מקבוק ללימודים ואין ברשותם את הכסף הנדרש. בכל מקרה, באם בסוף התקופה הסטודנטים ירצו לרכוש את המחשב, הרי שמדובר במבצע די משתלם כשבסופו אידיגיטל גם מציעה הנחה של 10 אחוזים או 12 אחוזים למי שירכוש אחריות מורחבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully