וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כששירותי הלווין יחשיכו את שידוריהם: אלו שירותי ה-VOD שיהיו זמינים בכיפור

18.9.2018 / 9:07

כמדי שנה במהלך יום הכיפורים, יחשיכו ערוצי הטלוויזיה כמו הוט ויס את שידוריהם. מיד אחריהם, גם סלקום ופרטנר. ועם זאת, קיימים כמה שירותי VOD שיישארו פתוחים ביום הכיפורים. אספנו את שלושת שירותי ה-VOD הפופולריים שיעזרו להעביר בקלות את היום.

ילדה צופה בטלוויזיה. ShutterStock
אילו שירותי VOD ישארו זמינים ביום כיפור/ShutterStock

כמדי שנה במהלך יום הכיפורים, יחשיכו ערוצי הטלוויזיה כמו הוט ויס את שידוריהם. מיד אחריהם, גם סלקום TV ופרטנר TV יחשיכו את המסכים, אך בעוד שהוט ויס מחויבים לפעול על פי חוקי הרגולציה של מועצת הכבלים והלוויין, בסלקום ופרטנר אינם מחויבים והם מבצעים החשכה יזומה על דעת עצמם, ככל הנראה כדי לא לעורר את זעמם של מי ששומר את יום הכיפורים שעשויים לגרום למרד צרכני במידה והשידורים לא יוחשכו. אולם קיימים כמה שירותי VOD אלטרנטיביים שיישארו פתוחים ביום הכיפורים כשכל השירותים מציעים חודש חינם או משווקים בחינם לגמרי. אספנו את שלושת שירותי ה-VOD הפופולריים שיעזרו לאלו שממשיכים את שגרתם כרגיל, להעביר בקלות את יום הכיפורים.

נטפליקס

על נטפליקס בטח כבר שמעתם. מדובר בשירות הזרמת התוכן הגדול ביותר בעולם והוא מתחזק יותר מ-130 מיליון משתמשים פעילים. השירות הגיע לישראל לפני כשנתיים ומאז שינה לישראלים את חווית הצפייה כשהציע צפייה בעונות שלמות בזמינות מיידית ותמידית במקום לחכות שבוע לפרק חדש. השירות כולל אלפי תכנים מרחבי העולם וכן את הפקות המקור המפורסמות שנטפליקס יוצרת כדוגמת "בית הקלפים" ו"נרקוס". כמו כן, השירות נחשב לבין האטרקטיבים ביותר שכן הוא מציע תשלום חודשי קבוע לצד ספריית תוכן שגדלה מיום ליום וממשק מלא בעברית עם תכנים מדובבים ומתורגמים. ניתן לצפות בנטפליקס דרך מרבית הטלוויזיות החכמות בעולם, דרך הסמארטפון או דרך אתר האינטרנט של החברה. מדובר בשירות בינלאומי ולכן גם ביום כיפור ספריית התוכן תהיה זמינה לכולם, גם בישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספריית ה-VOD של נטפליקס תמשיך לשרת את המשתמשים כרגיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית Next של הוט

את המותג "נקסט" חברת הוט הציגה בשנה שעברה כשניסתה לפנות לקהל הצעיר, שפנה אז יותר לשירותי הטלוויזיה האינטרנטיים החדשים שהגיעו לשוק. השירות מאפשר צפייה בתוכן באמצעות סמארטפונים וטאבלטים תמורת 49 שקלים בחודש ומציע את הפקות המקור של הוט לצד ספריית VOD עשירה באלפי שעות של תוכן. לצד זאת, הוט מציעה בתשלום של 20 שקלים נוספים חבילת תוכן רכש בינלאומית שתכלול את סדרות ערוצי הפרימיום שיעלו במקביל לעלייתן בחברת הכבלים. מהחברה נמסר כי השירות יפעל כרגיל במהלך יום כיפור ויאפשר צפייה בספריית ה-VOD אצל כלל המשתמשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השירות NEXT של הוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

וואלה! VOD

אתר וואלה! השיק את שירות הטלוויזיה שלו עוד ב-2012 ומאז רכש זכויות שידור של אלפי סרטים, סדרות ותוכניות טלוויזיה מספקי התוכן הגדולים בארץ ובעולם. השירות מציע, בדומה לשאר בקטגוריה, צפייה בתכנים ממגוון רחב של מכשירים ופלטפורמות, הן באפליקציית וואלה! VOD בסמארטפון ובטלוויזיות החכמות של LG וסמסונג והן באתר האינטרנט של החברה. עוד השירות מציע מגוון רחב של תוכן עבור ילדים מערוצים כדוגמת ניקולודיאון, מה שהופך אותו לאטרקטיבי במיוחד ליום הכיפורים. השירות יפעל כרגיל במסגרת התענית ויאפשר גישה לאלפי שעות של תוכן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספריית הווידאו של וואלה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully